Beantwoord

Geen geluid maar wel met koptelefoon?!

Hallo Allemaal,
Ik heb sinds kort een probleem op mijn Samsung Galaxy S4.
Het geluid werkt namelijk alleen nog met koptelefoon of oortjes in en als ik deze niet in doe, geeft de telefoon niet aan dat ik de oortjes uit het toestel heb gehaald. Volgens de telefoon zitten de oortjes dus constant in het apparaat. Met de oortjes in heb ik gewoon geluid, maar zonder kan ik dus geen youtube-videos met geluid bekijken of muziek luisteren. Ik heb het toestel al diverse keren opnieuw opgestart, de batterij eruit gehaald, maar niets helpt helaas. Ook het icoontje van een koptelefoon staat in mijn menu, terwijl deze dus niet aangesloten zijn op de telefoon. Ik hoor echter wel geluid als ik gebeld word of berichten krijg. Ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen of kan vertellen wat er mis is.
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door christianl99 23 januari 2015, 09:14

Hoi, heb verschillende keren geprobeerd om de opening voor de koptelefoon wat schoner te krijgen en na een paar pogingen is het eindelijk gelukt. Het probleem is opgelost. Bedankt voor jullie reactie's!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
http://iphonenosound.com/samsung-galaxy-no-sound-or-speaker-how-to-fix/
Reputatie 2
Ik heb dit met mijn iphone wel eens gehad en toen kwam het omdat er allemaal samengeperst stof in de opening zat waar je stekkertje in gaat van je koptelefoon, het kan geen kwaad om er even met een lampje in te schijnen.
En eventueel een keertje ronddraaien met de plug schijnt in een enkel geval soms ook te helpen.
Hoi, heb verschillende keren geprobeerd om de opening voor de koptelefoon wat schoner te krijgen en na een paar pogingen is het eindelijk gelukt. Het probleem is opgelost. Bedankt voor jullie reactie's!
Reputatie 5
Super dat het probleem is opgelost Christian mede dankzij de antwoorden van Knoerten en Teddytaart! Mocht je in de toekomst vragen hebben, of zin in gezelligheid!, dan ben je natuurlijk altijd weer welkom hier op het T-Mobile forum!

Reageer