Beantwoord

Geen geluid via oordopjes

• 21 maart 2018
  • 3 reacties
  • 524 Bekeken

Goedemiddag,

Ik wil voor het eerst naar muziek luisteren via oordopjes moet ik dan nog app downloaden.
Nu hoor ik niets via de dopjes ( samsung galaxy A5)

met vr, groet
Toos van den Bosch
icon

Beste antwoord door Johrick 21 maart 2018, 15:45

Hey Toos!

Als je op play drukt, en je vervolgens je geluid harder doet (aan de zijkant van je telefoon) werkt het dan wel? 😉

Mocht het niet werken kan je dan controleren of dit in beeld staat bij je YouTube video

Mocht dat het geval zijn moet je het even aanklikken en dan het balkje helemaal wit maken!

Ik hoop dat het lukt, zo niet laat het me weten dan gaan we verder op onderzoek uit 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi Toos,

Ik ga je een handje helpen! Heb je een specifieke app waar je muziek op wilt luisteren? 🙂

Als je die gewoon opent en dan de muziek afspeelt moet het allemaal gewoon werken!

Mocht het niet werken of heb je nog andere vragen laat het weten, we zijn er voor je. Ik wens je nog een fijne dag toe.
ik wil graag muziek via you tube beluisteren maar ik hoor het niet via de oordopjes, doe ik iets verkeerd?

Dank en groetjes
Reputatie 4
Badge +3
Hey Toos!

Als je op play drukt, en je vervolgens je geluid harder doet (aan de zijkant van je telefoon) werkt het dan wel? 😉

Mocht het niet werken kan je dan controleren of dit in beeld staat bij je YouTube video

Mocht dat het geval zijn moet je het even aanklikken en dan het balkje helemaal wit maken!

Ik hoop dat het lukt, zo niet laat het me weten dan gaan we verder op onderzoek uit 😉

Reageer