Beantwoord

Geen internet


Ik heb al sinds gister geen internet, ik kan wel bellen en smsen. Ik snap er helemaal niets van 😞
icon

Beste antwoord door David 25 juli 2017, 12:54

Hey Xixix,

Goed dat je het even aangeeft! Ik zie dat je dit ook via de Chat hebt gedaan. Mijn collega Janine heeft alle instellingen voor het mobiele internet met je doorlopen en dit staat allemaal goed. Daarnaast heb je genoeg MB's en geen blokkades. Ervaar je het probleem op dit moment nog steeds en heb je het dan ook overal of op één plek? Janine had het al aangegeven, maar het is handig om even jouw simkaart te controleren. Met een kruistest weet je direct waar het aan kan liggen. Hopelijk heb je hier snel even tijd voor, het is binnen 5 minuten gepiept en dan weet je gelijk waar het door komt!

Ik ben benieuwd naar het resultaat en als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hey Xixix,

Goed dat je het even aangeeft! Ik zie dat je dit ook via de Chat hebt gedaan. Mijn collega Janine heeft alle instellingen voor het mobiele internet met je doorlopen en dit staat allemaal goed. Daarnaast heb je genoeg MB's en geen blokkades. Ervaar je het probleem op dit moment nog steeds en heb je het dan ook overal of op één plek? Janine had het al aangegeven, maar het is handig om even jouw simkaart te controleren. Met een kruistest weet je direct waar het aan kan liggen. Hopelijk heb je hier snel even tijd voor, het is binnen 5 minuten gepiept en dan weet je gelijk waar het door komt!

Ik ben benieuwd naar het resultaat en als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Reputatie 2
Ik had precies hetzelfde probleem. Alle genoemde oplossingen geprobeerd maar geen resultaat.
Na veel gegoogle op iphonehacks.com de oplossing gevonden: VPN of VPN app uitschakelen.
Nu werkt alles weer als voorheen!:$
Reputatie 7
Badge +18
Hi Barbarajm,

Dankjewel voor jouw tip, altijd welkom! 😃
Hoi,

Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem. Mijn internet werkt nergens.
Geen VPN app, dus dat kan het niet zijn. Net mijn sim eruit gehaald en er weer in gedaan. Al meerdere keren opnieuw opgestart. Niks werkt 😞

Ik kan wel bellen en smsen, wifi werkt ook. Wat kan ik nog meer proberen?

Groeten Rhona
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Rhona,

Ik zie in ons systeem terug dat je vandaag mijn collega hebt gesproken en dat bleek dat de mobiele gegevens uitgeschakeld waren. Ik neem aan dat alles nu weer top werkt? 🙂
Ja super suf, ik had mn mobiele gegevens uitstaan 😂

Reageer