Beste antwoord door David
Hey Ayse-sercan,
Wij zijn je telecomprovider, maar niet de internetprovider die jouw WiFi levert. Dit kan bijvoorbeeld Ziggo of KPN zijn. Aan je antwoord te zien heb je het probleem dus overal en niet alleen op 1 netwerk.
Op het moment kaart je echter 2 verschillende problemen aan, want dat je geen apps kunt openen is weer een probleem op zich. Zou je kunnen kijken of onder het mobiele internet deze apps niet geblokkeerd zijn voor dataverbruik?
Zou je daarnaast ook eens je simkaart kunnen controleren of deze nog wel in orde is?
Als dit allemaal geen uitkomst biedt, dan kun je een fabriekreset proberen. Hiermee zorg je voor een volledige reset van je telefoon. Zorg er wel voor dat je van tevoren een back-up van je bestanden maakt, zodat je niets kwijtraakt!
Laat je weten of het gelukt is en of je nog vragen hebt?
Bekijk origineel
Wij zijn je telecomprovider, maar niet de internetprovider die jouw WiFi levert. Dit kan bijvoorbeeld Ziggo of KPN zijn. Aan je antwoord te zien heb je het probleem dus overal en niet alleen op 1 netwerk.
Op het moment kaart je echter 2 verschillende problemen aan, want dat je geen apps kunt openen is weer een probleem op zich. Zou je kunnen kijken of onder het mobiele internet deze apps niet geblokkeerd zijn voor dataverbruik?
Zou je daarnaast ook eens je simkaart kunnen controleren of deze nog wel in orde is?
Als dit allemaal geen uitkomst biedt, dan kun je een fabriekreset proberen. Hiermee zorg je voor een volledige reset van je telefoon. Zorg er wel voor dat je van tevoren een back-up van je bestanden maakt, zodat je niets kwijtraakt!
Laat je weten of het gelukt is en of je nog vragen hebt?