Beantwoord

geen meldingen in statusbalk

• 5 januari 2020
  • 1 reactie
  • 334 Bekeken

Ik heb sinds kort nwe telefoon ( galaxy S10+) en geen enkel melding komt meer door op de statusbalk. Als ik gebeld wordt zie ik geen “gemiste oproep” . En ook bij een sms , geen icoontje , maar ook geen geluidje. Heel vervelend als je later pas ziet in je telefoongeschiedenis dat je een paar keer gebeld bent. Ook andere iconen, zoals telegraaf, insta en FB komen niet meer in de statusbalk terecht bij een melding. Ik heb bijna alles nageken en opgezocht op google hoe dit te verhelpen, maar zo te zien staat bij de instellingen alles goed en op AAN, zoals men op internet aangeeft te doen, om deze meldingen weer terug te krijgen op statusbalk.  dus….. help wanted !

icon

Beste antwoord door Hajar 9 januari 2020, 13:50

Hi @dannyboy 

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel. Ik ben geen Samsung expert maar denk graag met je mee. Zou je het volgende kunnen proberen. Kan je de app-voorkeuren eens resetten? instellingen > Meldingen > Geavanceerd > 3 bolletjes rechtsboven > App-voorkeuren resetten.

Vaak lost dit het op. Staat  je toestel ook op bespaarfunctie? Dat kan er ook voor zorgen dat je geen melding binnen krijgt. 

Ik hoor graag of je hiermee verder komt!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @dannyboy 

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel. Ik ben geen Samsung expert maar denk graag met je mee. Zou je het volgende kunnen proberen. Kan je de app-voorkeuren eens resetten? instellingen > Meldingen > Geavanceerd > 3 bolletjes rechtsboven > App-voorkeuren resetten.

Vaak lost dit het op. Staat  je toestel ook op bespaarfunctie? Dat kan er ook voor zorgen dat je geen melding binnen krijgt. 

Ik hoor graag of je hiermee verder komt!

Reageer