Beantwoord

Geen mobiel internet

  • 4 februari 2019
  • 2 reacties
  • 270 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Sinds enkele dagen heb ik geen mobiel internet op mijn Galaxy s8.
In mijn instellingen staat T-mobile als mijn netwerkoperator, is bellen via 4G ingeschakeld, staat T-mobile internet bij mijn toepassingen.
Ik heb ook een factory reset gedaan.
Heeft mijn 1 jaar oude Samsung het begeven of zie ik iets over het hoofd

Dank.
icon

Beste antwoord door Folkert 4 februari 2019, 14:43

Hoi Pimpom,

Bellen via 4G werkt alleen bij de duurste abonnementen, zie https://www.t-mobile.nl/4g/4g-bellen-volte

Wat gebeurt er als je een andere simkaart in jouw telefoon plaatst en als je jouw simkaart in een andere telefoon doet? De zogenaamde kruistest waarmee je kunt bepalen of het probleem in de simkaart danwel in het toestel zit.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Pimpom,

Bellen via 4G werkt alleen bij de duurste abonnementen, zie https://www.t-mobile.nl/4g/4g-bellen-volte

Wat gebeurt er als je een andere simkaart in jouw telefoon plaatst en als je jouw simkaart in een andere telefoon doet? De zogenaamde kruistest waarmee je kunt bepalen of het probleem in de simkaart danwel in het toestel zit.
Probleem is opgelost.

Dank.

Reageer