Beantwoord

Geen mobiel internet op Samsung Galaxy S7 Edge

  • 14 december 2016
  • 5 reacties
  • 628 Bekeken

Is er toevallig een storing met mobiel internet?
Mvg
icon

Beste antwoord door Patrickr1981 14 december 2016, 22:54

Dat stomd gewoon aam , had ik al naar gekeken. Ik heb zojuist de netwerk verbindingen geresset.
En nu doet mijn mobiel internet het weer. Dus probleem voor nu opgelost .

Hartelijk dank iig voor de hulp
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Even een paar vraagjes:
- Welk toestel heb je?
- Heb je dit overal of op een specifieke locatie? Welke postcode(s)?
- Welk probleem ervaar je met met mobiel internet? Werkt het helemaal niet, of is het extreem traag?

Groet,
Badge +2
Hallo Patrick1981,

Vervelend dat je problemen hebt met je verbinding. Ik zie dat je ook een melding hebt gemaakt zodat dit helemaal uitgezocht kan worden. Dat is natuurlijk goed!

Ik heb snel even gekeken naar de mast die je thuislocatie bediend, Deze heeft geen storing. Ook geen storing te zien op de masten in de omgeving.

Is het wel locatiegebonden? Ik zie namelijk dat je toestel helemaal geen datasessies meer opzet. Het tlijkt er dan toch op dat het probleem in het toestel zit. (software/instellingen etc).

groetjes
Hoi

Ik bezit de samsung S7 edge.
het probleem doet zich vor zodra ik geen wifi verbinding meer heb.
Mobiel internet werkt niet, zodra ik op wifi zit heb ik wel gewoon internet.


Hoop dat je hier genoeg aan hebt?
Anders hoor ik het wel.

Alvast bedankt.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Als je wifi uitzet, dan hoort je mobiel verbinding te maken met mobiel internet.
Heb je misschien mobiel internet uitgeschakeld? Sleep de statusbalk naar beneden en druk op de 'Mobiele gegevens' knop.

Groet,
Dat stomd gewoon aam , had ik al naar gekeken. Ik heb zojuist de netwerk verbindingen geresset.
En nu doet mijn mobiel internet het weer. Dus probleem voor nu opgelost .

Hartelijk dank iig voor de hulp

Reageer