Beantwoord

Geen netwerkverbinding met Samsung Galaxy S4

• 28 januari 2016
  • 4 reacties
  • 843 Bekeken

Ik kan met m'n Samsung Calaxy S4 I9506 geen netwerkverbinding maken
icon

Beste antwoord door Thalina 29 januari 2016, 15:49

Hoi Tocohell,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum!

Goed dat je hierover een topic opent, want ik begrijp dat je gewoon bereikbaar wilt zijn! Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat er nog een blokkade actief is. Deze heb ik gelijk verwijderd. Kun je je toestel even uit- en aanzetten? Dan zou alles weer moeten werken! Vergeet niet om ook je instellingen nog even te controleren, in dit topic vind je hier meer informatie over.

Laat je even weten of het gelukt is? Fijn weekend alvast!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Welk netwerk bedoel je? Kun je geen verbinding maken met wifi? Kun je wel bellen/smsen?

Groet,
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Tocohell,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum!

Goed dat je hierover een topic opent, want ik begrijp dat je gewoon bereikbaar wilt zijn! Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat er nog een blokkade actief is. Deze heb ik gelijk verwijderd. Kun je je toestel even uit- en aanzetten? Dan zou alles weer moeten werken! Vergeet niet om ook je instellingen nog even te controleren, in dit topic vind je hier meer informatie over.

Laat je even weten of het gelukt is? Fijn weekend alvast!
Goedendag, ik ben in Oostenrijk op vakantie maar zodra ik in het buitenland was kan ik niet meer bellen/sms'en. Hoe kan ik dit voor elkaar te krijgen? Ik heb namelijk een abonnement waarmee ik 120 min gratis kan bellen in de EU maar nu kan ik hier niets mee.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ilse,

Welkom op ons Forum!

Wat gaaf dat je in Oostenrijk bent. Heb je het naar je zin daar?

Ik zie dat mijn collega David jou in dit topic van een reactie heeft voorzien en dat je probleem nu is opgelost. Mocht je in de toekomst weer vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Nog veel plezier in Oostenrijk! 🙂

Reageer