Beantwoord

Geen ontvangstbevestiging sms

• 22 juli 2017
  • 1 reactie
  • 3505 Bekeken

Reputatie 2
Hoi. Sinds een paar maanden ontvang ik geen ontvangstbevestiging meer als een sms aankomt. Als ik mijn vast heb Trilt ie wel zacht 1 seconde maar geen bericht.Alle instellingen staan goed. Telefoon uit en aan gezet. Wat kan dit wezen? Het is een Samsung S7.
icon

Beste antwoord door David 24 juli 2017, 12:31

Hoi VeraAbbo,

Zou je bij jouw berichtenapp eens naar de instellingen kunnen gaan, dan naar 'Meer instellingen' van de SMS-berichten en daar zou de mogelijkheid moeten staan voor het aanvinken van een ontvangstbevestiging. Dit zijn eigenlijk de stappen van de S8, maar ik denk dat het er bij jou heel veel (misschien helemaal) op lijkt!

Je kunt een bericht ook beginnen met *0# en dan een spatie. Deze code is voor de ontvanger onzichtbaar, maar jij ontvangt dan wel een bevestiging.

Laat je weten of het gelukt is? 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi VeraAbbo,

Zou je bij jouw berichtenapp eens naar de instellingen kunnen gaan, dan naar 'Meer instellingen' van de SMS-berichten en daar zou de mogelijkheid moeten staan voor het aanvinken van een ontvangstbevestiging. Dit zijn eigenlijk de stappen van de S8, maar ik denk dat het er bij jou heel veel (misschien helemaal) op lijkt!

Je kunt een bericht ook beginnen met *0# en dan een spatie. Deze code is voor de ontvanger onzichtbaar, maar jij ontvangt dan wel een bevestiging.

Laat je weten of het gelukt is? 🙂

Reageer