Beantwoord

Geen verbinding met wifi thuis met Samsung S7

• 11 april 2018
  • 1 reactie
  • 226 Bekeken

Sinds kort heb ik geen wifi of meestal geen internet via mijn thuis netwerk. Vandaag online.nl monteur langs geweest en verbinding gecontrolleerd en modem vervangen. Alles zou moeten werken.
Nu merk ik dat wanneer ik mijn s7 telefoon de wifi aan zet het internet plat komt te liggen (op alle aangesloten divices). Als ik de wifi uit zet op toestel herstellen de verbindingen zich binnen 3 seconden.
-wanneer wifi aan op telefoon wel verbinding geen internet
-in veilig modus ook
-alle andere computers maken prima verbinding en hebben internet maar telefoon niet.
-wifi is goed signaal maar dus geen internet

Help wat kan hier aan de hand zijn? Kan nergens een soort gelijk probleem vinden..

Bij voorbaat dank voor de tips
icon

Beste antwoord door Hajar 12 april 2018, 13:24

Hi Thomas,

Dankjewel voor je vraag. Ik denk graag met je mee over een oplossing! Ik zie dat je al aardig wat hebt geprobeerd. Je geeft aan dat het in de veilige modus ook niet werkt. Heb je onlangs een software update uitgevoerd? Heb je al geprobeerd om je router te resetten? Heeft dat wel effect op je verbinding? Als het allemaal geen effect heeft, dan kun je ook nog even de suggesties uit dit topic proberen. Vaak lost een reset ook dit soort problemen op.

Mocht het niet werken dan kijk ik graag mee naar een ander oplossing! Houd je mij op de hoogte?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Thomas,

Dankjewel voor je vraag. Ik denk graag met je mee over een oplossing! Ik zie dat je al aardig wat hebt geprobeerd. Je geeft aan dat het in de veilige modus ook niet werkt. Heb je onlangs een software update uitgevoerd? Heb je al geprobeerd om je router te resetten? Heeft dat wel effect op je verbinding? Als het allemaal geen effect heeft, dan kun je ook nog even de suggesties uit dit topic proberen. Vaak lost een reset ook dit soort problemen op.

Mocht het niet werken dan kijk ik graag mee naar een ander oplossing! Houd je mij op de hoogte?

Reageer