Vraag

Gegevens agenda S planner gewist

  • 21 november 2016
  • 1 reactie
  • 1505 Bekeken

Ik een samsung tablet met S planner er op. plotseling agenda gewist vanaf 6 mei tot en met 6 november. Is dit een bekend probleem ?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Gizmo-max,

Het komt mij niet direct heel bekend voor, hopelijk kunnen we achterhalen waar het aan ligt!

Heb je toevallig een back-up van de agenda opgeslagen, bijvoorbeeld in Google? Je kunt dit sowieso controleren en/of aanzetten via Instellingen > Gebruiker en back-up > Accounts > Google. Kun je dit eens controleren?

Is er toevallig net een nieuwe update geïnstalleerd op je tablet? Ik zag bij een aantal dat dit ook de oorzaak was van het probleem met de verdwenen agendagegevens.

Daarnaast heb ik ook nog dit topic voor je gevonden, waar een aantal van onze Klantexperts een andere klant hielpen met haar S-Planner. Wellicht kun je hier nog handige tips uit vissen en kun je het zo oplossen! :)

We zien jouw reactie graag weer binnenkomen, zodat we dit hopelijk zo snel mogelijk opgelost hebben!

Reageer