Beantwoord

Gegevens overzetten van Samsung S3 naar Samsung S7 Edge

• 23 april 2016
  • 6 reacties
  • 1171 Bekeken

Reputatie 2
LS.,
Ik heb een nieuwe S7 Edge gekregen en heb de gegevens van de oude SIII overgezet naar de S7.
Nu komen mijn telefoontjes en andere meldingen nog steeds binnen op de SIII.
Wat heb ik fout gedaan ?
Ik hoor het graag.
Hartelijke groet,
Yvonne
icon

Beste antwoord door Trajh91 23 april 2016, 17:58

Ik neem aan dat je bij de S7 Edge een nieuwe simkaart hebt ontvangen. Heb je deze simkaart al geactiveerd? De instructies hiervoor zijn geleverd bij het toestel.

Daarnaast werkt het om het toestel met de oude simkaart uit te schakelen en vervolgens weer in te schakelen. De oude simkaart kan daardoor niet meer geregistreerd worden op het netwerk, terwijl de nieuwe dat wel is. Alle binnenkomende oproepen komen op dat moment dan ook aan op het nieuwe toestel.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Ik neem aan dat je bij de S7 Edge een nieuwe simkaart hebt ontvangen. Heb je deze simkaart al geactiveerd? De instructies hiervoor zijn geleverd bij het toestel.

Daarnaast werkt het om het toestel met de oude simkaart uit te schakelen en vervolgens weer in te schakelen. De oude simkaart kan daardoor niet meer geregistreerd worden op het netwerk, terwijl de nieuwe dat wel is. Alle binnenkomende oproepen komen op dat moment dan ook aan op het nieuwe toestel.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Dat je telefoontjes binnen krijgt op je oude telefoon is wel apart. Heb je wel je simkaart in je nieuwe telefoon gestopt?
Krijg je meldingen alleen binnen op je oude telefoon, of op beide telefoons?

Groet,
Reputatie 2

Dit heb ik idd niet helemaal goed gedaan. Ik heb het nogmaals gedaan en is nu goed gelukt.
Alleen gaat de mobiel niet over en word je rechtstreeks naar de mailbox gestuurd.
Reputatie 2
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Dat je telefoontjes binnen krijgt op je oude telefoon is wel apart. Heb je wel je simkaart in je nieuwe telefoon gestopt?
Krijg je meldingen alleen binnen op je oude telefoon, of op beide telefoons?

Groet,

Zeker had ik dat gedaan maar blijkbaar niet goed .... nu wel 🙂
Reputatie 2

Dit heb ik idd niet helemaal goed gedaan. Ik heb het nogmaals gedaan en is nu goed gelukt.
Alleen gaat de mobiel niet over en word je rechtstreeks naar de mailbox gestuurd.

Ook dit is weer opgelost :D:D
Reputatie 5
Badge +17
Hi Yvonne,

Wat gaaf dat je voor de nieuwe Galaxy S7 bent gegaan! Bevalt je telefoon tot nu toe?

Goed om te lezen dat alles inmiddels is gelukt. Werkt alles nu naar behoren? Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!

We zijn erg benieuwd naar jouw ervaring met de Galaxy S7, deel deze met ons in het Galaxy S7 ervaringen topic. 🙂

Reageer