Beantwoord

Geluid bij nieuwe e-mail Samsung S5

• 28 november 2014
  • 8 reacties
  • 1827 Bekeken

Woensdag j.l. heb ik mijn galaxy s5 gereset naar factory settings. Ik heb nu een probleem. Bij het binnen komen van nieuwe e-mail wordt er geen geluid gespeeld, krijg geen melding op mijn scherm in de status
(?) balk. Alleen in het e-mail icoontje verschijnt een cijfers van de hoeveelheid mailtjes er zijn ontvangen.
Ik ben door alle settings gegaan en zo te zien staat alles ok.
Wanneer ik een whatsapp ontvang, hoor, wordt er wel een geluid afgespeeld.

Heeft iemand een idee???
icon

Beste antwoord door ShadowLea 4 december 2014, 15:37

De stock email app heeft nooit echt goed gewerkt. Vooral met Microsoft Exhange emails heeft hij erg veel moeite (Outlook, Hotmail, etc).

Ik gebruik zelf ook altijd K9. Naar mijn ervaring zijn 3rd party apps vrijwel altijd beter dan de apps van de fabrikanten. 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Staat onder instellingen > Applicatiebeheer > alles > de desbetreffende email app > het vinkje bij Notificaties aan?
Nee. Ik zie onder de knop GEDWONGEN STOPPEN. Meldingen weergeven. Maar niet
gehighlight, grijs dus. Het vinkje ook grijs dus. Maar er staat dus wel een vinkje in maar wel grijs.
Ik volgens mij staat hij dan niet aan en ik kan het ook niet aanzetten. Plse help
Zaterdag naar de T-Mobile shop in Goes geweest en daar hebben ze van alles geprobeerd, maar zonder succes.
De status is nu, dat het af en toe goed gaat, maar dan is het opeens weer stil :@
Wat blijft er nu nog over om te doen?????
Nu is het hier ook al zo stil !:?
Reputatie 7
Badge +9
Zou je in dat scherm eens de app gedwongen stoppen, en vervolgens de data en de buffer willen wissen?
Ik heb de bovenstaande exercitie drie maal uit gevoerd, maar het probleem met de notificaties was hierdoor niet verholpen.
Toen ben ik gaan googelen en ben er achter gekomen, dat ik niet de enige ben met deze problemen op een S5.
Ik heb nu de Samsung e-mail app helemaal gestopt en K-9 Mail geïnstalleerd en die gebruik ik dus 2 dagen en twee dagen geen problemen met de notificatie van nieuwe mail. Het is een open source app en werkt prima. Een ''beetje" triest, dat de app van een bedrijf als Samsung dus niet prima werkt.:?
Reputatie 7
Badge +9
De stock email app heeft nooit echt goed gewerkt. Vooral met Microsoft Exhange emails heeft hij erg veel moeite (Outlook, Hotmail, etc).

Ik gebruik zelf ook altijd K9. Naar mijn ervaring zijn 3rd party apps vrijwel altijd beter dan de apps van de fabrikanten. 🙂
Bedankt voor de hulp. K-9 werkt prima en daar ben ik blij om.

Erwin

Reageer