Vraag

Geluid bij Samsung S7 is zacht

• 26 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 9990 Bekeken

Het spraakgeluid van mij'n s7 klinkt zacht en ingeblikt. Heb getracht bij te stellen met de equalizer, maar dat haalt niks uit. Op de luidspreker is mijn gesprekspartner wel te verstaan. Iemand advies?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sepia,

Welkom op ons forum!

Dat klinkt niet goed inderdaad. Heb je al getest of je dit ook hoort bij geluidsopnames bijvoorbeeld? Gebruik je voor het bellen de standaardapp, niet het bellen via WhatsApp bijvoorbeeld? Ervaar je dit overal of op bepaalde locaties alleen?

We hebben een topic aangemaakt om tips te geven om een reparatie te voorkomen. Je kunt de suggesties uit dit topic uitvoeren om te kijken of dit helpt om jouw probleem op te lossen.

Laat even weten of dit geholpen heeft en anders zien we graag een reactie op de vragen! 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Een Equalizer heeft alleen effect op media, niet op spraak.

Klinkt muziek ook zo slecht?

Hele gekke vraag, maar heb je onder het bellen al eens het volume harder gezet? (Veel mensen vergeten dat)

Je toestel heeft namelijk zo'n 13 losse volume instellingen, en alleen de eerste 4 kun je op elk moment instellen. De rest kan alleen worden aangepast terwijl deze actief zijn.:
- Ringtone
- Media (Muziek, video, etc)
- Notificatie (Sms, Whatsapp, etc)
- Systeem (Toetsaanslag, sluiter, etc)
- Gesprek (Alleen in te stellen tijdens het bellen!)
- Headset Ringtone
- Headset Media
- Headset Notificatie
- Headset Gesprek
- Bluetooth Ringtone
- Bluetooth Media
- Bluetooth Notificatie
- Bluetooth Gesprek
Dank voor de reacties tot nu toe - ik ga het proberen. Geluid op de luidspreker werkt gelukkig wel goed.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Sepia,

Super fijn dat ShadowLea je ook nog tips heeft gegeven. Ik ben heel benieuwd of het allemaal gelukt is ondertussen.

Wil je ons op de hoogte houden hier? 🙂

Reageer