Beantwoord

Geluid Note 8

• 9 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 1428 Bekeken

Het geluid van mijn Note 8 valt dagelijks een aantal keer uit.

Bij de volumetoetsen (volume- geen media) staat het geluid gewoon aan, maar in het instellingsmenu (instellingen - geluiden en trillen - volume) staat op datzelfde moment het geluid uit. Er is op dat moment geen beltoon.

Het enigste dat helpt is het herstarten van het toestel.

Het probleem is erg vervelend door het missen van diverse oproepen.

Ik heb de laatste softwareversie op het toestel zitten

icon

Beste antwoord door Jaimy 10 oktober 2018, 09:11

Hoi Jasrand,

Omdat ik zelf geen Note heb, heb ik mijn collega zijn toestel even gestolen om met jou mee te kijken! 😃 Zo kon ik precies nagaan wat hier misgaat.

Dit is inderdaad een beetje vreemd, want dit zou met elkaar in verbinding moeten staan. Ik begrijp dat het even verholpen is als je het toestel opnieuw opstart. Zou je het toestel daarom eens een tijdje kunnen testen in veilige modus? Alle standaard apps werken dan nog en de andere apps niet, en zo kunnen we kijken of het misschien aan (een combinatie van) apps ligt. Je zet je toestel met deze stappen in veilge modus:

• Schakel je toestel uit,
  • Druk op de aan/uit-knop om je toestel aan te zetten.
  • Houd tijdens het opstarten de knop Menu ingedrukt totdat het apparaat in Veilige modus start.
  • Zet het apparaat uit en weer aan om het in Normale modus op te starten.

Blijf het geluid het dan wel op de normale manier doen? Ik ben erg benieuwd! Mocht het in de veilige modus namelijk wel werken, dan is het aan te raden een reset uit te voeren en op een schone installatie te beginnen.

Laat je weten hoe dit allemaal gaat? We kunnen altijd weer verder met je meedenken als dat nodig is!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jasrand,

Omdat ik zelf geen Note heb, heb ik mijn collega zijn toestel even gestolen om met jou mee te kijken! 😃 Zo kon ik precies nagaan wat hier misgaat.

Dit is inderdaad een beetje vreemd, want dit zou met elkaar in verbinding moeten staan. Ik begrijp dat het even verholpen is als je het toestel opnieuw opstart. Zou je het toestel daarom eens een tijdje kunnen testen in veilige modus? Alle standaard apps werken dan nog en de andere apps niet, en zo kunnen we kijken of het misschien aan (een combinatie van) apps ligt. Je zet je toestel met deze stappen in veilge modus:

• Schakel je toestel uit,
  • Druk op de aan/uit-knop om je toestel aan te zetten.
  • Houd tijdens het opstarten de knop Menu ingedrukt totdat het apparaat in Veilige modus start.
  • Zet het apparaat uit en weer aan om het in Normale modus op te starten.

Blijf het geluid het dan wel op de normale manier doen? Ik ben erg benieuwd! Mocht het in de veilige modus namelijk wel werken, dan is het aan te raden een reset uit te voeren en op een schone installatie te beginnen.

Laat je weten hoe dit allemaal gaat? We kunnen altijd weer verder met je meedenken als dat nodig is!

Reageer