Beantwoord

geluid s7 valt automatisch uit

• 4 december 2017
  • 2 reacties
  • 320 Bekeken

Hoi, ik weet niet wat ik moet doen. Sinds een paar dagen valt het geluid van mijn S7 automatisch weg als hij op trillen staat waardoor ik steeds oproepen mis. Misschien heeft iemand hetzelfde probleem en kan mij helpen dit vervelende probleem op te lossen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 5 december 2017, 07:50

Hoi Familie micheels,

Het lijkt me erg irritant als je daardoor steeds oproepen mist! Ik ben zelf geen Samsung expert, maar ik denk wel graag met je mee, zodat je hopelijk snel weer normaal oproepen ontvangt. :D

Valt het geluid alleen weg bij oproepen of ook bij andere handelingen, bijvoorbeeld tijdens het kijken van filmpjes? Kun je eens "bellen" naar *#0*# en kiezen voor 'Speaker'? Doet alles het dan naar behoren? Daarnaast kun je testen hoe het gaat als je het toestel in veilige modus opstart. Je kunt hier lezen hoe dat moet. Alleen de standaard apps werken in die modus, zo kun je kijken of het probleem door bijvoorbeeld een app wordt veroorzaakt. Een andere optie is het resetten van de telefoon. Vergeet dan geen back-up te maken!

Tot slot raad ik je aan dit topic even door te lopen, daarin staan allerlei tips om een reparatie te voorkomen!

Ik ben benieuwd of je hier wat aan hebt gehad! Laat je weten hoe het is gegaan?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Familie micheels,

Het lijkt me erg irritant als je daardoor steeds oproepen mist! Ik ben zelf geen Samsung expert, maar ik denk wel graag met je mee, zodat je hopelijk snel weer normaal oproepen ontvangt. :D

Valt het geluid alleen weg bij oproepen of ook bij andere handelingen, bijvoorbeeld tijdens het kijken van filmpjes? Kun je eens "bellen" naar *#0*# en kiezen voor 'Speaker'? Doet alles het dan naar behoren? Daarnaast kun je testen hoe het gaat als je het toestel in veilige modus opstart. Je kunt hier lezen hoe dat moet. Alleen de standaard apps werken in die modus, zo kun je kijken of het probleem door bijvoorbeeld een app wordt veroorzaakt. Een andere optie is het resetten van de telefoon. Vergeet dan geen back-up te maken!

Tot slot raad ik je aan dit topic even door te lopen, daarin staan allerlei tips om een reparatie te voorkomen!

Ik ben benieuwd of je hier wat aan hebt gehad! Laat je weten hoe het is gegaan?
Hoi,
Dankjewel voor het meedenken. Ik heb mijn telefoon gisteren helemaal uitgezet en weer opnieuw opgestart en sindsdien doet hij het weer naar behoren. Ben benieuwd of dit zo blijft anders ga ik zeker je tip opvolgen en opstarten in veilige modus.

Reageer