Vraag

Geluid Samsung Galaxy S7 valt weg

• 30 juni 2017
  • 3 reacties
  • 747 Bekeken

Bij mijn samsung s7 valt sinds een week bij het afspelen van media ineens het geluid weg. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?? Ik hoor het graag!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Alice!

Dat is niet erg handig als je net even een filmpje kijkt of muziek luistert! :S

Zoals ik het nu begrijp kun je wel iets afspelen, maar tussendoor valt het geluid weg, klopt dat? Ervaar je dit op een bepaald moment tijdens het afspelen? Is er een bepaald moment dat je kunt aanduiden vanaf wanneer het probleem is begonnen, zoals bijvoorbeeld een update? Gebeurt het ook bij alle apps of slechts bij een paar?

Kun je de stappen uit dit topic eens doornemen? Hier staat precies in wat je zelf kunt proberen, om het probleem op te lossen. Hopelijk lukt het zo, anders zou het toestel namelijk ter reparatie opgestuurd moeten worden. Laten we eerst echter even kijken of het thuis op te lossen is! :)

Laat je ons weten wat het resultaat is en wat je geprobeerd hebt? We zijn benieuwd! 🙂
Ik heb het zelfde probleem met het afspelen van filmpjes en muziek. En ik heb het toestel pas 4 maanden. Bij mij is het al vanaf het moment dat ik het toestel heb begonnen (4 maanden)
Reputatie 4
Hoi Mirjamski,

Goed dat je dit aangeeft!

Dat is inderdaad wel raar dat je vanaf het begin al dit probleem hebt. Heb je al naar het topic gekeken wat mijn collega David hierboven heeft beschreven? Wellicht zit er een tip tussen wat het probleem kan oplossen. Je kunt ook langs een Samsung service center gaan waar de Samsung experts met je mee kunnen kijken.

Mochten de tips niet werken en de experts bij het service center het probleem niet voor je kunnen oplossen, dan kan je als laatste oplossing jouw toestel ter reparatie aanbieden.

We horen graag van je welke tip heeft geholpen. Ik wens je alvast veel succes! 🙂

Reageer