Beantwoord

Geluid uit behalve voor bepaalde contacten

Reputatie 1
Goedemorgen,

zoals de vraag staat wil ik dus graag mijn geluid van de beltonen, apps, facebook en eigenlijk dus alles op stil hebben. Nu zijn er bepaalde contacten waarbij ik dus wel geluid wil hebben als deze mij bellen, denk hierbij aan ICE contacten. Is er een mogelijkheid om dit voor elkaar te krijgen op een Samsung galaxy Note 3 ?
Ik heb geprobeerd om deze contacten in een groep te zetten en een eigen beltoon te geven maar om deze te horen dien je het geluid van de telefoon aan te zetten.
Weet iemand de oplossing voor dit probleem als deze tenminste bestaat,

alvast bedankt mvg Vincent
icon

Beste antwoord door Razza 24 juli 2014, 13:24

@debraam

Het is me niet gelukt om te vinden hoe je dit werkend kan krijgen via de instellingen van je Samsung. Misschien dat er nog suggesties komen vanuit andere klanten, maar tot die tijd heb ik dit gevonden: CritiCall.

Met deze applicatie kan je een aantal contacten selecteren waarbij je de ringtone wel wilt blijven horen. Voor de rest van de contacten zal het geluid uit staan. Ik hoop dat dit het geen is dat je zoekt!

Laat ons weten of het is gelukt. 😉

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@debraam

Het is me niet gelukt om te vinden hoe je dit werkend kan krijgen via de instellingen van je Samsung. Misschien dat er nog suggesties komen vanuit andere klanten, maar tot die tijd heb ik dit gevonden: CritiCall.

Met deze applicatie kan je een aantal contacten selecteren waarbij je de ringtone wel wilt blijven horen. Voor de rest van de contacten zal het geluid uit staan. Ik hoop dat dit het geen is dat je zoekt!

Laat ons weten of het is gelukt. 😉
Reputatie 1
Huh dat ik daar niet eerder aan heb gedacht om het via de app store te zoeken.........beetje dom van mij
:8
Ik zal eens kijken of ik het kan downloaden atm aangezien me 5gig bundel op is en me internetkraan dus afgeknepen is.

Wel vaag trouwens dat Samsung hier zelf niet een oplossing voor heeft bedacht want lijkt me dat meer mensen dit hebben en of willen.
aan het aantal downloads van de app (10.000) te zien valt het eigenlijk best mee maar dat zal meer aan de naam liggen.
Reputatie 1
Ok sofar ik nu kan zien werkt dit dus prima, heb het even snel kunnen testen en simpel gezegd doet de app je instellingen dus omzeilen.
Bedankt voor je antwoord, kan ik nu eindelijk in alle rust me toestel hele dag op stil zetten en belangrijke mensen toch beantwoorden 😃

Reageer