Sticky Beantwoord

[Geruchten] Bespreek hier alles over de toekomstige Samsung toestellen

Toon eerste reactie

250 reacties

Reputatie 2
Waarschijnlijk 11 maart is de s7 in de winkel in Nederland.
Dan neem ik als ik mijn abbo mag verlengen en dat is vanaf 3 juli een S7 in plaats van een S6
Reputatie 1
Morgen de officiële aankondiging van de S7, dan zullen alle geruchten uit de wereld zijn en kunnen we ons compleet gaan storten op wat het allemaal te bieden heeft.
Ik ben benieuwd of er nog verassingen zijn die er onthuld gaan worden.
Ja, ik ook. Maar ik denk dat ik overmorgen het pas weet.
Reputatie 4
Badge +7
De S7 schijn in twee modellen te komen, S7 en de S7 edge, en ook waterdicht te zijn.
Dat laatste is ideaal. Als hij per ongeluk nat wordt, is het niet erg. Zodra ik mag verlengen is het toestel al een tijdje uit en dan zijn er ook recenties geweest. Als die zeer positef zijn, en dat hoop ik, neem ik die S7. HEb ik twee S generaties overgeslagen.
Reputatie 6
Samsung presenteert waterdichte Galaxy S7 en S7 edge met micro-sd-slot

Samsung heeft op een eigen evenement in Barcelona de Galaxy S7 en S7 edge gepresenteerd. Beide toestellen zijn in tegenstelling tot de S6-serie waterdicht en hebben micro-sd-slots om de opslag uit te breiden.

De S7 en S7 edge volgen daarmee de Galaxy S5 van twee jaar geleden, die eveneens een spatwaterdicht ontwerp heeft. Samsung geeft beide toestellen een ip68-certificering mee, waarmee ze stofdicht zijn en bovendien onder water kunnen worden gehouden zonder schade.

De toestellen hebben beide een camera met een maximale resolutie van twaalf megapixel. Het is voor het eerst dat Samsung een opeenvolgende Galaxy S-smartphone uitbrengt met een lagere maximale resolutie. Samsung claimt dat de S7-serie betere foto's maakt door het gebruik van 1,4 micron grote pixels, tegenover pixels van 1,12 micron in de S6. Scherpstellen moet bovendien sneller gaan door het gebruik van 'Dual Pixel'-technologie, waarbij elke pixel op de sensor kan worden gebruikt voor de autofocus. Vooral met minder licht moet dat schelen. Voor de camera zit een f/1.7-lens. Dat geldt ook voor de frontcamera, die een maximale resolutie heeft van vijf megapixel.

Meer info op Tweakers.net

Komt er trouwens weer een actie op de lijnbaan in Rotterdam? Voor de galaxy s7
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Senna020,

Leuk dat je deze vraag stelt! 🙂 Ik ga dit even voor je navragen bij mijn collega die hier meer vanaf weet. Zodra ik reactie heb, laat ik dat aan je weten!

Weet je al welke je wilt, de S7 of de S7 edge?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Senna020,

Sorry dat het even iets langer duurde! Helaas is er nog niets bekend over een eventuele actie in de T-Shop Lijnbaan in Rotterdam. Houd onze website en andere kanalen goed in de gaten. Mocht er iets bekend worden, dan delen we dit uiteraard met jullie!
Reputatie 4
Badge +7
Gerucht: Galaxy Note 6 komt naar Europa. Lees hier het hele verhaal: 'Samsung Galaxy Note 6 komt naar Europa' http://androidworld.nl/nieuws/samsung-galaxy-note-6-komt-naar-europa/ via @Androidworld
Reputatie 7
Badge +9
Erm, Duh? Heb je gezien hoe enorm de directeur door het stof ging tijdens de S7 presentatie over de fouten die ze hebben gemaakt?

Maar hij wordt gewoon aangekondigd in September op de IFA, net als alle anderen. Niet in Juli.
Reputatie 6
Heeft Samsung nog plannen om net zoals Apple, een mini versie te maken van de S7 maar dan wél eens met de S7 specs?
Reputatie 7
Badge +9
Hebben ze nooit gedaan, dus ik betwijfel het.

Heeft in verhouding ook weinig nut. De high-end specs heb je nodig voor high-end taken als gaming en het renderen van 2K films. Iets wat je op een 4" scherm toch niet fatsoenlijk kan doen zonder een vergrootglas.. ;)

Van Apple lijkt alsof het een High-End mini is, maar aangezien de specs van een iPhone de helft zijn van een high-end Android flagship, is de iPhone mini gelijk aan de normale Mini lijn van Samsung met z'n lagere specs.
Reputatie 4
Badge +7
Volgend jaar een opvouwbare Samsung telefoon? http://www.galaxyclub.nl/2016/05/opvouwbare-telefoon-samsung-komt-begin-volgend-jaar/
Reputatie 7
Badge +9
Volgend jaar een opvouwbare Samsung telefoon? http://www.galaxyclub.nl/2016/05/opvouwbare-telefoon-samsung-komt-begin-volgend-jaar/

Niet in Europa. Het eerste model komt alleen voor de Zuid Koreaanse markt.

De eerste toestellen met een gebogen scherm kwamen ook alleen in Zuid Korea uit, evenals die flip-phone met dual screen. Zuid Korea is Samsung's home market.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Guys,

Ben benieuwd wat jullie hier van vinden. Een smartphone met buigbaar scherm. Op Numrush las ik dat ze misschien volgend jaar al op de markt komen. 😃
Reputatie 7
Badge +9
Hangt van de manier waarop af. Als je zoals in de oorspronkelijke concepten gewoon echt het scherm kon opvouwen, dan is dat wel gaaf.

Maarja, de concepten... Het concept van de smartwatches was ook een telefoon om je pols met grote display en volledige OS, in plaats van je opa's analoge horloge dat piept als je een SMSje krijgt.
Reputatie 7
Badge +20
Lijkt het jou leuk om de Samsung Experience day mee te maken? Meld je dan snel in dit topic aan!
Reputatie 7
Badge +9
De Galaxy Note 6 wordt waarschijnlijk de Galaxy Note 7. Omdat mensen schijnbaar moeite hebben de Note en de S lijn uit elkaar te houden. (Tja...)

Verwachte specs:
5.8" QHD (2560x1660), mogelijk 4K model. Edge & Flat.
Snapdragon 823 óf gelijkwaardige (HAHAHAHAHAHA) exynos.
Iris scanner
IP68
USB C
4000mAh.
Reputatie 7
Badge +15
En er zijn ondertussen ook al geruchten over de Galaxy S8! :S
Reputatie 4
Badge +7
De Galaxy Note 7 komt er aan, wordt op 2 augustus gepresenteerd en is waarschijnlijk eind augusus verkrijgbaar.
Reputatie 7
Badge +9
De Galaxy Note 7 komt er aan, wordt op 2 augustus gepresenteerd en is waarschijnlijk eind augusus verkrijgbaar.

De invite hierboven was dus inderdaad voor de Note Launch event. :)

Nou hopen dat hij een MicroSD slot en een Snapdragon heeft. Die Exynos zooi houden ze maar voor de 3e wereldlanden....
Reputatie 2
Vanaf wanneer is de Note 7 in Nederland verkrijgbaar?
Ik twijfel sterk tussen de S7 en de Note 7. Heb nu een S5 en heb eerder de Note (1) gehad.
Ik mis nu de styles.
Reputatie 7
Badge +9
Vanaf wanneer is de Note 7 in Nederland verkrijgbaar?
Ik twijfel sterk tussen de S7 en de Note 7. Heb nu een S5 en heb eerder de Note (1) gehad.
Ik mis nu de styles.

Het is nog niet eens bekend of hij dit keer wél naar Europa komt. :(

Dat weten we pas op 2 Augustus.

Reageer