Sticky Beantwoord

[Geruchten] Bespreek hier alles over de toekomstige Samsung toestellen

Toon eerste reactie

250 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Samsung heeft bekendgemaakt dat de Galaxy Note 7 op 2 augustus in New York wordt onthuld. Ook in Nederland kunnen we de presentatie volgen, want vanaf 17.00 uur is op die dag een livestream beschikbaar op de Samsung-website.

Het is nog onduidelijk wanneer de release van de Galaxy Note 7 plaatsvindt, maar waarschijnlijk ligt het toestel uiterlijk enkele weken na de aankondiging in de winkels. Hoogstwaarschijnlijk komt het toestel ook naar Nederland. De adviesprijs ligt naar verluidt op 849 euro.

Bron: Androidplanet
Reputatie 2
Het is nog niet eens bekend of hij dit keer wél naar Europa komt. :(

Dat weten we pas op 2 Augustus.

Ik dacht toch al ergens gelezen te hebben, dat hij ook naar Nederland komt. Mijn abo loopt binnenkort af en was benieuwd of ik al kon verlengen met dit toestel. Vindt de specs van de Note7 helemaal Top! Maar ja de S7 heeft een geweldige camera! Zou ze graag eens naast elkaar zien. We wachten het nog maar even "geduldig" af.
Reputatie 4
Badge +7
Update: inmiddels blijkt dat Samsung de pre-order fase van de Galaxy Note 7 heeft verschoven, waardoor deze nu pas op 16 augustus van start gaat. Het lijkt erop dat Samsung het toestel dus eerste in de VS zal uitbrengen, terwijl Europa pas enige weken later volgt – hopelijk met levering eind augustus, maar mogelijk dus pas begin september.

Bron: Galaxyclub
Reputatie 7
Badge +9
Vandaag om 11.00EDT is de unpacked event van de Note 7. Dat is 15.00 in Nederlandse tijd.

Hier vind je info over de livestream. Zoals gewoonlijk ook in VR360 beschikbaar voor mensen men een VR.

(Nee, hij is niet in het Nederlands en ook niet beschikbaar met Nederlandse ondertiteling.)

Ik ben benieuwd, maar ik vrees dat voor de Note gebruikers de specs zéér gaan tegenvallen. Ze willen de S lijn als top-tier pushen, en daar moet de échte top-tier lijn onder lijden.

Verwachte specs:

4GB RAM
5.7-inch Quad HD Super AMOLED
Dual Edge screen. (Geen plat model)
64GB Intern geheugen
MicroSD ondersteuning tot 256GB (Kan veel hoger, maar meer is er niet getest. Android kan tot 50TB aan.)
3500 mAh
12MP camera.
Water resistent
Iris scanner
USB C (Je oude USB kabels gaan NIET passen!)
Snapdragon 823 voor US en China, Exynos 8890 (sorry, rebanded naar de '8893' om nieuwer te lijken) voor de rest. (Dealbreaker voor mij, Exynos = nee.)
Android 6.x (mogelijk 7, maar dat is nog erg twijfelachtig.)

Mochten die specs je bekend voor komen, ja, dat is een S7 met een Spen. (Je kan wel merken dat ik daar behoorlijk van baal. Dit is basically een kleine upgrade van de Note 3, terwijl de Note 4 daar al ver overheen zat.)
Reputatie 6
Badge +17
@ShadowLea,

Thanks voor het delen! Nu ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig: wat vind je van de Samsung Note 7? 🙂
Reputatie 7
Badge +9
@ShadowLea,

Thanks voor het delen! Nu ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig: wat vind je van de Samsung Note 7? :)

Ik ben behoorlijk teleurgesteld, om eerlijk te zijn. 😞 😞 Het is een S7 met een Spen.

De Note lijn was altijd de top-tier, met specs die een jaar lang voor liepen op de rest. (En vooral op de S lijn). Nu hebben ze als het ware zijn armen en benen eraf gehakt zodat de S lijn hem bij kan houden. :(

Een toestel met specificaties die al 2 jaar beschikbaar zijn, is geen 850 euro waard. Al helemaal niet als er een Exynos processor in zit die al 4 jaar dezelfde snelheid heeft. 😞 Dat is op z'n meest 500 euro waard.

Het is jammer dat de Note 4 met opzet door Samsung overal uit de schappen is gehaald. Die is gelijkwaardig aan de Note 7.

Als de Snapdragon variant niet naar Europa komt, vrees ik dat de Note 3 mijn laatste Samsung is. 😞 Aangezien deze begint te kreunen, en ik geen waardige vervanger kan vinden in de huidige Samsung toestellen, zal ik naar andere merken moeten kijken. (Ik was al aan het zoeken naar de Snapdragon Note 4, maar die is nergens meer te vinden.)
Reputatie 6
Badge +17
Say whut!? ShadowLea die een ander toestel dan Samsung gaat aanschaffen? :S

Ik begrijp je punt volledig hoor, maar ik moet denk ik wel even aan het idee wennen haha. Stel dat je geen waardige vervanger van je Note 3 bij Samsung kan vinden. Wat is het eerste merk waar je oog dan op valt? Of heb je al een toestel op het oog? OnePlus maybe?
Reputatie 7
Badge +9
Tja, als Samsung mij als klant liever kwijt wil, dan moet dat maar he? 😞

Ik blijf ook liever bij Samsung. Heeft mij altijd prima bevallen.

Maar als zij alleen nog maar focussen op de gewone gebruikers, dan zal ik wel moeten... Ons techies willen ze niet meer, ons geld is zeker niet goed genoeg ofzo....

En met 500 euro per maand ga je niet 850 euro uitgeven aan een minderwaardig apparaat. :(

Op dit moment eigenlijk nog geen, ik zit even af te wachten wat de volgende Nexus wordt. Vooral het gebrek aan bloatware trekt wel heel erg!

Of inderdaad de volgende OnePlus.

HTC heb ik niks mee(de HD2 was super, maar de M lijn is meh) , evenals Sony en Huawei. LG is een maybe, maar die project ARA kloon werkt nog niet echt zoals de bedoeling is.

Ik wil customizen, dus Windows mobile hoef ik niet.

En Apple komt hier het huis niet in. Besides, als ik een toestel met 2 jaar oude specs wil, kan ik ook de note 7 wel kopen. XD
Reputatie 4
Badge +7
Samsung Nederland laat via Twitter weten dat de oorspronkelijk geplande releasedatum van de Galaxy Note 7 – 2 september – niet gehaald wordt. Pas vanaf 9 september kunnen de eerste toestellen daadwerkelijk geleverd worden.

Galaxyclub
Reputatie 4
Badge +7
Vanaf vandaag (16-8) te bestellen de Galaxy Note 7 bij verschillende webshops, de echte levering is vanaf 9-9.
Reputatie 4
Badge +7
Het zou zo maar kunnen dat de leveringsdatum van 9-9 niet gehaald wordt: Samsung kan grote vraag naar Galaxy Note 7 amper aan http://nu.nl/mobiel/4311514/samsung-kan-grote-vraag-galaxy-note-7-amper.html (via @NUnl)
Reputatie 4
Badge +7
Levering Note 7 waarschijnlijk verder uitgesteld ivm accu problemen.
Reputatie 7
Badge +9
Oftewel "Hij kan exploderen".

Ik kan er niets aan doen, ik vind het hilarisch.
Karma, noemen ze dat geloof ik....
Reputatie 4
Badge +7
Verkoop Note 7 gestaakt, omdat de batterij kan exploderen: http://www.nu.nl/mobiel/4315794/samsung-staakt-verkoop-galaxy-note-7-explosiegevaar.html
Reputatie 4
Badge +7
Galaxy S8 geruchten: https://www.galaxyclub.nl/2016/10/samsung-galaxy-s8-geruchten-geen-home-knop-edge-onder-en-boven-dual-camera/
Reputatie 4
Badge +7
De Samsung Galaxy S8 zal zijn debuut maken op 26 februari, tijdens het Mobile World Congress in Barcelona.

Bron: Allaboutphones
Reputatie 7
Badge +20
De Samsung Galaxy S8 zal zijn debuut maken op 26 februari, tijdens het Mobile World Congress in Barcelona.

Bron: Allaboutphones

Nice ben benieuwd! :8
Samsung Galaxy C9 & C9 Pro

las hier over zijn deze nieuw of loop ik een beetje achter
Reputatie 7
Badge +9
Die zijn nieuw, maar de C reeks is alleen voor China (C9 Pro) en India (C9).
bedankt

trouwens hoeveel toestellen brengt eigenlijk samsung per jaar uit
Reputatie 4
Badge +7
52 pagina's Samsung telefoons: http://m.gsmarena.com/samsung-phones-9.php
dus genoeg keuzes voor mij binnenkort
Reputatie 7
Badge +9
bedankt

trouwens hoeveel toestellen brengt eigenlijk samsung per jaar uit

Meestal 1 of 2 high-end (Altijd de Galaxy S, en de Note (mijn favoriete lijn) is even de vraag of die nog terug komt), een stuk of 4 mid-range (Galaxy A3, A5, A7, etc), en ongeveer 5 low-end toestellen.

Ze brengen ook zo'n 15 toestellen uit in andere werelddelen die in de EU niet worden verkocht, of zelfs niet werken ivm het netwerk.
heb er nu 2 gehad galaxy 2 plus en nu de mini 4
ga denk ik[ bijna zeker] voor de galaxy 7
Reputatie 2
Is het waar las ergens dat de samsung S9 ergens in februari/maart 2017 op de markt kwam?

Reageer