Sticky Beantwoord

[Geruchten] Bespreek hier alles over de toekomstige Samsung toestellen

Hier kun je al je gedachtespinsels kwijt over de toekomstige Samsung toestellen. Deel gerust je informatie en speculaties met andere forumleden!

Regeren is vooruitzien.. 🙂
icon

Beste antwoord door maartenjanssen 30 januari 2018, 14:13

De Samsung Galaxy S8 is inmiddels bijna een jaar oud, dus zijn opvolger dient zich alweer aan. Ik ben benieuwd: wat zijn jullie verwachtingen van deze telefoon?

https://www.t-mobile.nl/samsung/galaxy-s9
Bekijk origineel

250 reacties

De Samsung Galaxy S8 is inmiddels bijna een jaar oud, dus zijn opvolger dient zich alweer aan. Ik ben benieuwd: wat zijn jullie verwachtingen van deze telefoon?

https://www.t-mobile.nl/samsung/galaxy-s9
Reputatie 7
Badge +9
Ik wacht met smart op de NOTE 4. Ik verwacht dat het echt een topper gaat worden. Vind jij dat ook? 🆒

Als Note 3 gebruiker zit ik er ook vol verwachting op te wachten 🙂 Dat wordt weer een beest van een toestel!

Ik baal alleen dat hij maar 3GB RAM heeft, dat is géén verbetering tov de Note 3 die dat ook al heeft. Maar als ze Touchwiz wat lichter maken, is dat op zich prima.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Guys,

Ben benieuwd wat jullie hier van vinden. Een smartphone met buigbaar scherm. Op Numrush las ik dat ze misschien volgend jaar al op de markt komen. 😃
Reputatie 7
Badge +9
Vandaag om 11.00EDT is de unpacked event van de Note 7. Dat is 15.00 in Nederlandse tijd.

Hier vind je info over de livestream. Zoals gewoonlijk ook in VR360 beschikbaar voor mensen men een VR.

(Nee, hij is niet in het Nederlands en ook niet beschikbaar met Nederlandse ondertiteling.)

Ik ben benieuwd, maar ik vrees dat voor de Note gebruikers de specs zéér gaan tegenvallen. Ze willen de S lijn als top-tier pushen, en daar moet de échte top-tier lijn onder lijden.

Verwachte specs:

4GB RAM
5.7-inch Quad HD Super AMOLED
Dual Edge screen. (Geen plat model)
64GB Intern geheugen
MicroSD ondersteuning tot 256GB (Kan veel hoger, maar meer is er niet getest. Android kan tot 50TB aan.)
3500 mAh
12MP camera.
Water resistent
Iris scanner
USB C (Je oude USB kabels gaan NIET passen!)
Snapdragon 823 voor US en China, Exynos 8890 (sorry, rebanded naar de '8893' om nieuwer te lijken) voor de rest. (Dealbreaker voor mij, Exynos = nee.)
Android 6.x (mogelijk 7, maar dat is nog erg twijfelachtig.)

Mochten die specs je bekend voor komen, ja, dat is een S7 met een Spen. (Je kan wel merken dat ik daar behoorlijk van baal. Dit is basically een kleine upgrade van de Note 3, terwijl de Note 4 daar al ver overheen zat.)
Reputatie 1
Hoi allemaal,

Vanavond is de Samsung Galaxy Note9 gelanceerd tijdens het Unpacked event in New York. Qua uiterlijk is er weinig veranderd ten opzichte van de Galaxy Note8. Aan de binnenkant is er wel een hoop vernieuwd en verbeterd. Ik zet de belangrijkste informatie voor jullieop een rijtje:

• Extreem lange batterijduur door de vernieuwde batterij van 4.000mAh.
  • Intern geheugen van 128GB óf 512GB.
  • Uitbreidbaar geheugen met een SD-kaart tot maximaal 512GB. Dit zorgt er dus voor dat je straks 1TB intern geheugen kan hebben op een smartphone! 🤤
  • De verbeterde Quad-core processor maakt downloadsnelheden mogelijk tot 450 Mbps op het T-Mobile netwerk!
  • De camera is uitgerust met twee 12 megapixel lenzen en beschikt over een aantal mooie specificaties zoals Low Light Camera en Flaw Detection. Daarnaast zorgt de AI optimalisatie voor de beste foto's onder alle omstandigheden.
  • De bekende S-pen beschikt nu over Bluetooth. Hierdoor kan je hem ook gebruiken als afstandsbediening.
De Galaxy Note9 is vanaf vandaag te pre-orderen bij T-Mobile. Daarnaast krijg je tot €200,- extra inruilwaarde bovenop de reguliere inruilwaarde van je oude smartphone!

Ik ben heel benieuwd of jullie ook naar het Unpacked event hebben gekeken en wat jullie van de nieuwe Samsung Galaxy Note9 vinden. 😀

En natuurlijk hebben we ook de Samsung Galaxy S4 blog. Met....alvast wat screenshots van de software features in het Nederlands.
Badge +12
Ondertussen zijn er vermoedelijke foto's opgedoken van de waterdichte Samsung Galaxy S4

http://cdn.gsmarena.com/vv/newsimg/13/05/samsung-galaxy-s4-active-photos/gsmarena_001.jpg
Badge +12
Samsung I9190 Galaxy S4 mini
http://cdn2.gsmarena.com/vv/pics/samsung/samsung-galaxy-s4-mini-I9190-1.jpg

De specificaties van de Samsung Galaxy S4 mini.
Reputatie 2
Vraagje over de S4, welk model word er geleverd? de i9500 of i9505? Ik moet namelijk de quad core (i9505) hebben.
Badge +12
@Broodplank,

Via T-Mobile krijg je de 1,9 GHz quad-core processor.
Badge +12
http://cdn2.androidworld.nl/9f885d216b/media/galaxy_ace_3-01.jpg

Samsung heeft ook op de Galaxy Ace 3 een aantal functies toegevoegd die het de gebruiker makkelijk moet maken. Enkele functies kennen we al van de Galaxy S 4.

S Translator: geeft direct vertalingen, op elk moment van de dag
S Travel: altijd je reisinformatie bij de hand
Smart Stay: herkent jouw gezicht als je op je smartphone kijkt en spaart de batterij door het scherm te dimmen als je wegkijkt
S Voice: voor het uitvoeren van spraakopdrachten
‘Easy Mode’: richt je startscherm zo in, dat je eenvoudig toegang hebt tot de functies die jij het meest belangrijk vindt
De Ace 3 wordt geleverd met Android 4.2.

De afmetingen bedragen 121.2 x 62.7 x 10 mm en het gewicht is 119.5 gram. Hiermee is de Galaxy Ace 3 iets langer en een fractie zwaarder dan zijn voorganger.

Samsung heeft de Ace 3 een update gegeven met de 4G-technologie. Met de Galaxy Ace 3 kun je dus op het 4G-netwerk surfen dat op dit moment in Nederland wordt uitgerold.

Bron: Androidworld
Reputatie 2
De Ace3 wordt een goedkoop LTE/4G telefoontje, mooi! Is nog niet duidelijk of wij hem ook gaan verkopen. Zouden jullie er interesse in hebben?
Reputatie 2
@Broodplank,

Via T-Mobile krijg je de 1,9 GHz quad-core processor.

Ok bedankt 🙂 dan ga ik em bestellen deze maand.

ik vroeg het trouwens een tijdje geleden in de live chat en toen werd er gezegd dat de i9500 (octa-core) werd geleverd, vandaar dat ik het hier even navraag
Badge +12
@Broodplank,

Ik ga het extra voor je navragen bij 1 van de T-mobile moderators!
Volgens de website van T-Mobile leveren ze de 1,9 GHz quad-core
Reputatie 7
Badge +9
@Broodplank: De Exynos Octa variant wordt NOOIT in Nederland verkocht. De Winkeliers hebben er geen aanvraag naar gedaan. (Nee, aan Samsung ligt het niet. Die wil wel.) Hij wordt dus ook vanwege het gebrek aan aanvraag niet gelevert aan Nederland. Tevens is de Exynos variant zowiezo nog niet te koop in dit deel van de wereld. (Duitsland krijgt 'm wel.)

---

De geleakde specs voor de Note 3 klinken trouwens wel héél lekker... 🆒

5.99" Full HD 1920x1080 sAMOLED,
Qualcomm Snapdragon 800 @ 2.3Ghz
Adreno 330 GPU
3GB RAM
13MP Camera
Bluetooth 4.0 + LE, Wi-Fi 802.11ac, NFC, IR Blaster
LTE
16/32/64GB, MicroSD, Spen (the usual).

Bron: Sammobile

Staat op m'n verlanglijstje! :D'S even zien wanneer ik 'm kan reserveren bij Media Markt Nordhorn... (100-300 euro prijsverschil is mij teveel. Afgelopen December m'n SGS3 gekocht: 420 euro in Nordhorn. T-mobile Hengelo vroeg er 700 voor... WTF?! Gék he, dat de NL economie instort...)
Reputatie 2
Bedankt allen, ben blij dat het de Qualcomm is, aangezien deze chipset open source is ^^ Kan ik me eigen (aosp/cm based) rom erop gooien. Aangezien Exynos closed source is duurt het veel langer voordat daar support voor is.
Badge +12
Samsung test zijn aankomende Galaxy Note III-phablet met drie verschillende schermformaten. Mogelijk brengt de Zuid-Koreaanse elektronicafabrikant alle drie de versies op de markt.

Dat meldt Samsung-fanblog Sammobile zondag.
Volgens de website test Samsung drie varianten van zijn Galaxy Note-toestel, met schermen van 5,5 inch, 5,7 inch  en 5,99 inch. Sammobile baseert zich daarbij op vrachtdocumenten, waarin de drie verschillende 'Notes' zouden voorkomen.

Meer info
Reputatie 7
Badge +9
De Note 3 Exclusive op Sammobile:

DISPLAY
SM-N900: 5.68 inch Full HD Super AMOLED (1920 x 1080) display
SM-N9005: 5.68 inch Full HD Super AMOLED (1920 x 1080) display

CPU
SM-N900: 1.8GHz Octa-core Exynos 5420
SM-N9005: CPU UNCONFIRMED (Snapdragon S800 is de grootste kanshebber; S600 zit al in de S4 en de Note lijn is de Top-Range die altijd hoger zit. De S4 LTE-A bevat al een S800, dus de kans dat de Note 3 een S800 krijgt is 99.99%.)

GPU
SM-N900: ARM Mali-T628 MP6
SM-N9005: GPU UNCONFIRMED

Rar
SM-N900: RAM UNCONFIRMED (Vermoeddelijk gewoon 3GB, ik heb sinds December niets gehoord over 1 of 2 GB, altijd 3.)
SM-N9005: 3GB LPDDR3 RAM

Camera
SM-N900: 13 Megapixel met Optical Image Stabilisation
SM-N9005: 13 Megapixel met Optical Image Stabilisation

LTE
SM-N900: Nee
SM-N9005: Ja

Opslag* (32GB voor meeste landen.)
SM-N900: 16/32/64GB + microSD slot (up to 64GB)
SM-N9005: 16/32/64GB + microSD slot (up to 64GB)

OS
SM-N900: Android 4.3 JellyBean
SM-N9005: Android 4.3 Jellybean

Batterij
SM-N900: 3,200 mAh
SM-N9005: 3,200 mAh

Nederland krijgt dus de SM-N9005. Waarom? Omdat de S4 Octacore ook niet in NL verkrijgbaar is. (De meesten weten niet eens dat die bestaat.) De Exynos versie zal wel in Duitsland te koop zijn. (Zoals altijd al het geval is geweest.)

http://www.sammobile.com/2013/08/12/exclusive-galaxy-note-iii-to-feature-a-5-68-inch-full-hd-super-amoled-display-3gb-lpddr3-ram-3200mah-battery/

4 September is de officiele aankondiging op de Samsung Mobile UNPACKED 2013: Episode 2 event, twee dagen voor de 2013 IFA Berlin. Hier wordt ook de Samsung Galaxy GEAR SM-V700 Smartwatch onthult.

Biijjjnnnaaa..... 🆒:D:o Nog 3 weekjes! :D:D
Badge +12
De Samsung Galaxy Note 3 zal op 4 september officieel worden aangekondigd tijdens de IFA beurs in Berlijn. Dit heeft een topman van het Koreaanse bedrijf deze week al bevestigd, evenals de eerste smartwatch, de Samsung Galaxy Gear. Volgens een Chinese bron zal de Galaxy Note 3 drie weken na zijn aankondiging – op 27 september – in de winkels liggen.

De pre-order fase zal starten op 16 september. Of deze data voor alle markten gelden of alleen in Azië, is nog onbekend, maar het komt wel overeen met een eerder bericht dat de phablet in september zal worden verscheept.

In Nederland zal de Samsung Galaxy Note 3 waarschijnlijk als volgt gevormd zijn:

5,68 inch scherm
1920 x 1080 pixels
Snapdragon 800 processor
2,3 GHz kloksnelheid
3 GB RAM
3200 mAH
4k video recording

http://www.mobileaks.nl/wp-content/uploads/2013/08/Samsung-Galaxy-Note-3-release.jpg

Bron: mobileaks
Reputatie 7
Badge +9
Uh? Die data is dor Sammobile zo'n 2 weken geleden al bevestigd... :p

http://www.sammobile.com/2013/08/22/report-samsung-will-initially-launch-only-snapdragon-800-variant-of-galaxy-note-iii/

http://www.sammobile.com/2013/08/15/exclusive-list-of-countries-receiving-galaxy-note-iiis-exynos-5420-or-snapdragon-800-variant-sm-n9005-specs-confirmation/

Ik wacht écht wel eerst af of Samsung niet wéér met 15 verschillende versies over 4 maanden gaat komen, zoals met de S4. Ik had die S4-Advanced wel willen hebben...
Reputatie 6
Badge +13
@ShadowLea Meestal komt Samsung met nieuwe telefoons rond dezelfde tijd. Zoals de Note serie. Al 3 jaar rond september. Maar ach. Je weet maar nooit. Het valt toch allemaal niet te voorspellen. De note 3 en de S5 zal volgens nu.nl van metaal worden.. En dan zul je weer zien er komt een: S5, S5mini, S5Zoom, S5active etc. Meestal is de Note serie beter dan de S serie. Maar het ligt er aan wanneer je het koopt. Was ook zo met de Note 2. Was een top toestel in oktober, november, december, januari, februari en maart en toen kwam de s4. Die beter is.. Wat nu weer een half jaar een top toestel wordt.  Nu komt de Note 3 die is weer beter als de S4. En zo blijft het door gaan..
Reputatie 7
Badge +9
@leroy98ecker I know, ik wacht gewoon even af of er toevallig een 'advanced' model achter aan gaat komen met nog betere specs enzo.

Deze ongein doen ze pas sinds de s4, voor die tijd zat het verschil alleen in de marktzone (us had de 4g, eu de 3g, etc.)
Samsung Galaxy S5 wordt heel waarschijnlijk 24 februari aangekondigd in Madrid. Er zijn al wat specs uitgelekt!

Samsung
Galaxy S5
Beeldscherm 5,2 inch
2560 x 1440 pixels qHD scherm.
490 pixels per inch
Processor 64 bit Samsung Exynos 6 Octa processor
Geheugen RAM: 2-3 GB
Opslag intern: 32-64GB
Extern: SD card
Camera’s Achter: 16 megapixel, met autofocus, OIS, 1080p en 4k UHD video opname
Voor: 5 megapixel
Sensoren Temperatuur, luchtvochtigheid, luchtdruk, versnelling, kompas, gyrsoscoop, infrarood
Verbindingen 4G, HSDPA, WiFi 802.11 a/b/g/n/ac, WiFi Direct, DLNA, Bluetooth 4.0, infrarood, NFC, HDMI/MHL, microUSB
Batterij 2600-3000 mAh
Afmetingen
Gewicht Nog niet bekend maar dunner en lichter dan S4.
Features Air Gesture, Air View, Smart Scroll, Smart Pause, Smart Stay, Smart Rotation, Adapt Display, Adapt Sound, en meer.
Besturingssysteem Android 4.4 KitKat
Applicaties Life Times En geüpdatete versies van: S Voice, S Health, S Translator, Email, Gmail, Google+, Browser, Google Maps, Navigatie, YouTube, Play Store, Facebook, Twitter, ChatON, MP3 player, Video player, en meer.

Ik ben hier erg benieuwd naar! Specs klinken goed, en wil indien ik mijn abbo ga verlengen waarschijnlijk deze gelijk nemen. T
T-Mobile, toevallig al prijzen in gedachte? Haha.
Hi,

Wanneer komt de pre orders of de nieuwe Galaxy S5 uit?.
Da's nog niet bekend, hij wordt zeer binnenkort door Samsung aangekondigd, nog even geduld dus. 🙂

Reageer