Beantwoord

Glas S7 kapot, omruilen voor S8?

• 7 juni 2017
  • 2 reacties
  • 144 Bekeken

Hallo,

Ik heb een abonnement bij jullie lopen.
Bij dit abonnement heb ik een verzekering bij jullie lopen.

Nu is mijn telefoon gevallen en is het glas beide kanten gebroken. Nu wil ik eigenlijk ook graag de galaxy s8.

Is er een mogelijkheid dat als ik mijn s7 via jullie verzekering laat maken, iets bij betaal en de s8 terug kan krijgen ?

Ik hoor van jullie.

Mvg Kevin
icon

Beste antwoord door Talitha_aisha 8 juni 2017, 14:23

Beste KevinDroohe,
Voor zover ik weet is dat niet mogelijk, alleen als er bijvoorbeeld geen s7 meer op voorraad is, geven ze soms de mogelijkheid om met een bijbetaling een nieuwer toestel te krijgen. Je zou altijd even kunnen bellen met de verzekering. Het nummer is 0348 462813. Succes!
Bekijk origineel

2 reacties

Beste KevinDroohe,
Voor zover ik weet is dat niet mogelijk, alleen als er bijvoorbeeld geen s7 meer op voorraad is, geven ze soms de mogelijkheid om met een bijbetaling een nieuwer toestel te krijgen. Je zou altijd even kunnen bellen met de verzekering. Het nummer is 0348 462813. Succes!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kevin,

Het antwoord van Talitha klopt inderdaad. Voor zover ik weet gebeurt dit bijna nooit, maar uiteindelijk is de verzekeraar degene die de voorwaarden bepaalt en jou hier dus meer informatie over kan geven. Je kunt dus het beste contact met ze opnemen via het telefoonnummer hierboven!

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag!

Reageer