Beantwoord

Glazen achterkant barst spontaan

• 7 september 2016
  • 4 reacties
  • 553 Bekeken

Ik heb vol trots afgelopen zaterdag een schitterende S7 Edge bij T-Mobile met abonnement. gekocht. Na 4 dagen zorgvuldige behandeling kwam er spontaan een barst in de achterkant. Snel, boos en teleurgesteld teruggegaan naar T-Mobile L'dam. Na een lang gesprek heeft T-Mobile 'uit coulance' mij een nieuw toestel gegeven. Complimenten aan Chris en Arjan!. Echter, thuisgekomen blijkt de achterkant van mijn nieuwe S7 Edge nu van plastic!!. Jammer dat je geen eerlijk verhaal heb gekregen. Ik betaal nu in 2 jaar 600 euro voor een plastic achterkant. Jammerlijk.... Overigens is de S7 Edge technisch een uitstekende smartphone!
icon

Beste antwoord door Hajar 9 september 2016, 13:42

Hi Kwine,

Welkom op ons Forum!

Wat balen dat je gloednieuwe S7 stuk is gegaan na zo'n korte tijd. Ik begrijp dat je hier flink van baalt! Ben je weer teruggeweest naar de Shop? Zij hebben je toestel namelijk uit coulance omgeruild en dus kunnen zij jou in dit geval het beste helpen.

Ik wens je in ieder geval veel plezier met je toestel. Het is inderdaad een prachtig toestel. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Nog even een toevoeging: de 1e gebarsten achterkant was dus van glas...
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kwine,

Welkom op ons Forum!

Wat balen dat je gloednieuwe S7 stuk is gegaan na zo'n korte tijd. Ik begrijp dat je hier flink van baalt! Ben je weer teruggeweest naar de Shop? Zij hebben je toestel namelijk uit coulance omgeruild en dus kunnen zij jou in dit geval het beste helpen.

Ik wens je in ieder geval veel plezier met je toestel. Het is inderdaad een prachtig toestel. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Plastic? Dat is wel heel erg vreemd.

De S7 is alleen in glas uitgebracht. Tevens is de achterkant niet zomaar te verwisselen.

Zit er niet toevallig folie overheen?
Nee hoor. Als je er met je nagel op tikt klint het ook plastic. Kortom: nieuwe minder schadegevoelige versie van de S7
Ik durf hem nu i.i.g. normaal op tafel neer te leggen.

Reageer