Beantwoord

Google account na reset Samsung

• 27 juli 2016
  • 7 reacties
  • 2872 Bekeken

Ik heb mijn Samsung Galaxy S7 Edge moeten resetten, omdat ik allemaal vlekken (kleuruitloop?) in het scherm kreeg (nog steeds niet verholpen) en nu vraagt hij om mijn Google account. Heb alles geprobeerd maar hij pakt geen een van mijn accounts. "log in met een van de eigenaarsaccounts voor dit apparaat" blijft hij zeggen.

Wie weet raad?

Groet
icon

Beste antwoord door underworld01 14 augustus 2016, 20:13

Nou, hij is gemaakt. "Er is een onderdeel vervangen" is alles wat er staat.

Hij vroeg weer naar mijn Google account, maar nu had ik mijn simkaart in een andere telefoon. Daar kwam de verificatiecode op en toen die code op mijn S7 Edge ingevoerd en ik zat weer in mijn Google account! Simkaart weer in S7 Edge gestopt en :-)

Het is dus handig als je een ander phone (met simkaart) hebt als zoiets voordoet. Dan kan je daarop je verificatiecode ontvangen en op je andere toestel invoeren.

Greets
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi underworld01, welkom terug op het klantenforum.

Underworld... Was dat niet die vampiersreeks? Leuke films. ;)

Het google account probleem komt vaker voor, het probleem is dat je waarschijnlijk de heractiveringsblokkade aan had staan. Er zou dan ingelogd moeten worden met het eerste Samsung-account. Je zou dit topic even door kunnen nemen, misschien staat daar nog iets nuttigs in.

Als daar niets bij staat, dan zou je de info in dit topic van androidworld ook even door kunnen nemen en de tips testen.

Zou je willen laten weten of je zo toch weer in je telefoon kunt komen? :)

En oh ja: de vlekken, zijn dat paarse vlekken? Daar hebben we in dit topic recent een melding van gezien. Het is sowieso wel een vaker voorkomend probleem (op allerlei verschillende toestellen en niet beperkt tot Nederland, in het Engels vind je heel veel resultaten). Als het echt paarse vlekken zijn, dan is het scherm waarschijnlijk naar z'n grootje. Dat gaat dan alleen nog goedkomen met een reparatie vrees ik.
Thanks voor de info.
Ook de Vampierenfilms, maar ik bedoel meer de Underworld van Born Slippy e.d. :-)

Mijn phone naar T-mobile store gebracht en nu maar afwachten. Ze zeiden daar ook dat dit wel vaker voorkomt. beetje jammer dat je geen leentoestel meekrijgt.gelukkig heb ik nog een "Blokker" telefoontje liggen van 70 euries.

Als hij gemaakt is dan ga ik je tips en trucs toepassen.

Nogmaals dank!

Het google account probleem komt vaker voor, het probleem is dat je waarschijnlijk de heractiveringsblokkade aan had staan. Er zou dan ingelogd moeten worden met het eerste Samsung-account. Je zou dit topic even door kunnen nemen, misschien staat daar nog iets nuttigs in.

Als daar niets bij staat, dan zou je de info in dit topic van androidworld ook even door kunnen nemen en de tips testen.

En oh ja: de vlekken, zijn dat paarse vlekken? Daar hebben we in dit topic recent een melding van gezien. Het is sowieso wel een vaker voorkomend probleem (op allerlei verschillende toestellen en niet beperkt tot Nederland, in het Engels vind je heel veel resultaten). Als het echt paarse vlekken zijn, dan is het scherm waarschijnlijk naar z'n grootje. Dat gaat dan alleen nog goedkomen met een reparatie vrees ik.
verschillende kleuren vlekken. Flower power phone :-)

Born Slippy moest ik even Googlen, het zei me niets. Niet echt mijn muziek, ik ben meer van de metal, ebm, hier en daar wat hardstyle en andere uitstapjes. ;)

Gezellig dingetje dus, die telefoon. Ben benieuwd wat de uitkomst van de reparatie is. Houd je ons op de hoogte? 🙂
Zal ik doen. Ik ben iig niet de enigste met het probleem. Dus als hij gemaakt is moet hij maybe weer terug. Grrr. wel slecht dat je het niet kan omzeilen.

Born Slippy moest ik even Googlen, het zei me niets. Niet echt mijn muziek, ik ben meer van de metal, ebm, hier en daar wat hardstyle en andere uitstapjes. ;)

Gezellig dingetje dus, die telefoon. Ben benieuwd wat de uitkomst van de reparatie is. Houd je ons op de hoogte? :)
Nou, hij is gemaakt. "Er is een onderdeel vervangen" is alles wat er staat.

Hij vroeg weer naar mijn Google account, maar nu had ik mijn simkaart in een andere telefoon. Daar kwam de verificatiecode op en toen die code op mijn S7 Edge ingevoerd en ik zat weer in mijn Google account! Simkaart weer in S7 Edge gestopt en :-)

Het is dus handig als je een ander phone (met simkaart) hebt als zoiets voordoet. Dan kan je daarop je verificatiecode ontvangen en op je andere toestel invoeren.

Greets
Reputatie 7
Badge +20
Hi underworld01,

Wat super dat je probleem is opgelost! Ook fijn dat je jouw tip met ons deelt. Hier hebben andere klanten zeker wel wat aan.

PS: zou je jezelf willen voorstellen in dit topic? We zijn benieuw naar wie je bent.

Reageer