Beantwoord

Google agenda aan outlook koppelen

• 3 december 2016
  • 5 reacties
  • 20230 Bekeken

Reputatie 2
Is het mogelijk, en zo ja hoe, om me outlook agenda aan google agenda te koppelen en deze ook met elkaar te laten synchroniseren?

Dit omdat me pc en tablet outlook gebruiken en me telefoon google.Vind het wel zo makkelijk dat ik op alle 3 afspraken kan invoeren en bekijken, en niet elke afspraak 2 keer hoef in te plannen.

En waar kan ik me verdiende badges zien?
icon

Beste antwoord door Hajar 4 december 2016, 09:31

Hi Truckertje,

Goed om je weer te zien! 🙂

Het is zeker mogelijk om je Google agenda aan je Outlook agenda te koppelen. Ik ben gelijk voor je gaan googlen naar wat handige pagina's met intructies. Op deze pagina staat stapgewijs uitgelegd hoe je de twee agenda's kan synschroniseren.

Laat je even weten of het hiermee is gelukt?

Wat betreft de badges; deze krijg je onder je naam te zien. Als je naar mijn naam kijkt dan zie je dat ik een aantal badges heb verdiend, omdat ik bijvoorbeeld veel Samsung vragen beantwoord heb. Dus blijf lekker actief op het forum en deel je kennis met ons. Mocht je een vraag tegen komen waar jij het antwoord op weet, schroom dan niet om te reageren. Wie weet verdien jij dan ook een badge! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Truckertje,

Goed om je weer te zien! 🙂

Het is zeker mogelijk om je Google agenda aan je Outlook agenda te koppelen. Ik ben gelijk voor je gaan googlen naar wat handige pagina's met intructies. Op deze pagina staat stapgewijs uitgelegd hoe je de twee agenda's kan synschroniseren.

Laat je even weten of het hiermee is gelukt?

Wat betreft de badges; deze krijg je onder je naam te zien. Als je naar mijn naam kijkt dan zie je dat ik een aantal badges heb verdiend, omdat ik bijvoorbeeld veel Samsung vragen beantwoord heb. Dus blijf lekker actief op het forum en deel je kennis met ons. Mocht je een vraag tegen komen waar jij het antwoord op weet, schroom dan niet om te reageren. Wie weet verdien jij dan ook een badge! 🙂
Reputatie 2
Hey hallo

Ik heb je tip gelezen maar ( nog ) niet uitgeprobeerd.
Ik heb op me pc in de outlook app gewoon de google agenda toegevoegd. En volgens mij werkt dat ook, tenminsten, voor die app dan. Las namelijk dat google wel met outlook synchoniseert, maar niet andersom.

En ik had vroeger een aantal badges, maar nou kan ik ze niet meer vinden :?
Eerst kon dit nog makkelijk met Google Calendar maar die service is helaas niet meer voor niks te gebruiken dus moeten andere opties zien te vinden.
Heb al op een andere post gecomment net dat ik EVO Collaborator for Outlook aanraad als je Gmail ,iCloud of andere mail services met Outlook wilt syncen.

Echt handig, duurt nog geen 5min en die is veel stabieler dan de ingebouwde troep die Apple zelf bied. Kan mijn werkt telefoon/Outlook syncen met de agenda van mn eigen Android telefoon bijvoorbeeld. Kan ik alles mooi bijhouden.

hier een blogpost over EVO Collaborator for Outlook en hoe je die synct met Outlook
https://marceljanssen2015.blogspot.nl/2014/11/androids-contacten-en-taken.html

Kunt de volle versie voor niets uitproberen btw
Ik gebruik hiervoor het perfect werkende programma Gsyncit.
Te vinden op Fieldstonsoftware

Eenmaal ingesteld synchroniseert hij netjes beide kanten uit.
De instelmogelijkheden zijn haast oneindig.
De aanschaf zeker waard.
Hey Jeroen, heb die ook geprobeerd en werkte ook idd.
Had zelf EVO Collaborator eerder en hij was wat goedkoper ,ookal wat minder bekent.

Reageer