Beantwoord

Google (agenda en contacten) synchroniseren Samsung Galaxy A5 2016 lukt niet

• 9 mei 2018
  • 5 reacties
  • 1090 Bekeken

Het gebeurt zeer regelmatig dat de Agenda, Contacten en Google Drive van mijn Google Account niet synchroniseren met mijn Samsung Galaxy A5 2016 (Android versie 7.0). Automatisch synchroniseren staat standaard ingesteld. Is er een oplossing voor dit probleem?
icon

Beste antwoord door Jaimy 5 juni 2018, 09:49

Hoi InXtenso,

Top dat je het wel geprobeerd hebt! 🙂

In dit geval het beste om gebruik te maken van de Hulp op Afstand service van Samsung. Zij kijken dan op afstand op jouw toestel mee en kunnen op deze manier een passende oplossing met jou zoeken. Zeker met dit soort synchronisatie-vragen kunnen ze je via deze weg goed helpen. Je kunt op deze pagina vinden hoe je gebruikmaakt van Hulp op Afstand. Laat je weten hoe het afloopt?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi InXtenso,

Excuus voor de late reactie, dat is niet de bedoeling! :S

Ik heb het nagevraagd bij een aantal van onze Klantexperts, omdat het wel zeer opmerkelijk is dat het niet lukt. Het kan werken om het account even te verwijderen en opnieuw toevoegen. Dit is mogelijk via de drie verticale puntjes. Een andere tip was om te controleren of het synchroniseren zo is ingesteld om alleen op WiFi te draaien, zou je dat eens kunnen controleren?

Mocht de gouden tip nog voorbijkomen, dan delen we het natuurlijk direct hier! 🙂
Account verwijderen en weer toevoegen helpt niet. Synchroniseren hapert bij zowel wifi als 4G. Ik hoor graag een adequate oplossing.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi InXtenso,

Top dat je het wel geprobeerd hebt! 🙂

In dit geval het beste om gebruik te maken van de Hulp op Afstand service van Samsung. Zij kijken dan op afstand op jouw toestel mee en kunnen op deze manier een passende oplossing met jou zoeken. Zeker met dit soort synchronisatie-vragen kunnen ze je via deze weg goed helpen. Je kunt op deze pagina vinden hoe je gebruikmaakt van Hulp op Afstand. Laat je weten hoe het afloopt?
Klinkt hoopvol, dank voor de tip!
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan! Ik ga vast duimen dat je er met hen uitkomt. 😃

Reageer