Beantwoord

Google agenda's synchoniseren op Samsung

• 15 maart 2016
  • 1 reactie
  • 258 Bekeken

Hi hoe kan ik op de galaxy s6 en s5neo de agenda zo instellen dat we er beiden gebruik van kunnen maken. We werken alletwee met gmail en als ik (s5neo) afspraken maak zijn ze bij beiden zichtbaar, doet de S6 het dan kan alleen de S6 het zien. Help.
icon

Beste antwoord door Amy 16 maart 2016, 11:22

Hey Kolle,

Wat onhandig dat de afspraken in de S6 niet zichtbaar zijn. Ik ben voor je aan het Google-en geslagen en kwam op deze pagina uit. Ik vermoed dat het mis gaat bij de vierde stap:

"4. Zorg dat nieuwe afspraken worden toegevoegd aan je Google Agenda
Wanneer je een afspraak maakt, vink je de agenda aan waaraan je deze wilt toevoegen. Als de afspraak niet wordt toegevoegd aan de agenda Afspraken, wordt deze mogelijk niet weergegeven in de Google Agenda-app of via calendar.google.com."

Wanneer het met deze tip niet lukt dan kun je op de bovengenoemde pagina nog meer tips vinden om problemen op te lossen met de agenda.

Wil je laten weten of het gelukt is? We helpen je hier anders graag verder!:8
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Kolle,

Wat onhandig dat de afspraken in de S6 niet zichtbaar zijn. Ik ben voor je aan het Google-en geslagen en kwam op deze pagina uit. Ik vermoed dat het mis gaat bij de vierde stap:

"4. Zorg dat nieuwe afspraken worden toegevoegd aan je Google Agenda
Wanneer je een afspraak maakt, vink je de agenda aan waaraan je deze wilt toevoegen. Als de afspraak niet wordt toegevoegd aan de agenda Afspraken, wordt deze mogelijk niet weergegeven in de Google Agenda-app of via calendar.google.com."

Wanneer het met deze tip niet lukt dan kun je op de bovengenoemde pagina nog meer tips vinden om problemen op te lossen met de agenda.

Wil je laten weten of het gelukt is? We helpen je hier anders graag verder!:8

Reageer