Vraag

Google agenda sync / android release

• 5 juni 2012
  • 3 reacties
  • 487 Bekeken

Net via T-mobile een Samsung S2 aangeschaft en ècht een mooie machine. Nadeel is dat ik de agenda nog steeds niet aan de praat heb gekregen.... Ik probeer hem met 2 Google agenda's te synchroniseren.... Eén werkt, andere niet.
Vorige week een Samsung tab 10.1 gekocht, dáár werken ze wel....
Enige verschil (in software) dat ik kan vinden is dat de tab op Android 2 en de telefoon op Android 4 (icecream) draait...
Ik wil nu de telefoon terugzetten naar Android 2, maar vind alleen maar van die ingewikkelde oplossingen op de forums. Kan me niet schelen hoe lang of wat het kost, maar hoe krijg ik die oude OS weer terug??? Ik heb de telefoon voor bellen, contactbeheer en agenda..... Als die het niet doet, heb ik er dus nix aan..... frustrerend!!!

3 reacties

Reputatie 7
@db2drvn; Oké, al gekeken naar de synchronisatie opties van dat account?
Hej Killerbee,

Ja, kan....

Even kort:
Privé agenda krijg ik niet te zien, Synchroniseerd niet en veranderingen gemaakt in Google laat hij niet zien. De account is wèl zichtbaar, dus ik kan wel nieuwe afspraken maken op de telefoon, die dan ook worden meegenomen naar Google. ANDERSOM dus niet....

Hebnog een 2de (werkagenda) gekopeld en doet het als een zonnetje!!!

Op mn tab doet de privé agenda het wel zoals die zou moeten...

Account al eens verwiderd, opnieuw gekoppeld.... Harde reset gedaan..... Resultaat blijft hetzelfde..
Reputatie 7
@db2drvn; Welkom op het T-Mobile Forum.

Kan je in de agenda, bij instellingen en vervolgens bij agenda synchroniseren, een account toevoegen?

Reageer