Beantwoord

Google play account kwijt

  • 25 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 1683 Bekeken

Hallo,

Ik heb een tijdje geleden een 7 dagen proef abonement genomen op een app en als betaalmethode had ik tmobile. Nu ben ik mijn google account kwijt en er word nu 10 euro in rekening gebracht omdat de proef is verlopen. Ik kan het niet stopzetten is er een manier zodat er geen geld word afgehaald van hun of om mijn google account te krijgen. Ik heb geen herstel email.

M.v.g,
Yassir
icon

Beste antwoord door ShadowLea 25 augustus 2018, 20:08

Heb je al eens geprobeerd een accountherstel aan te vragen? Je moest bij het aanmaken van je Google account een backup emailadres of telefoonnummer invoeren.

Emailadres vergeten: Ga naar https://accounts.google.com en klik op Emailadres vergeten.
Wachtwoord vergeten: Ga naar https://accounts.google.com, vul je emailadres in, klik op Volgende, en klik vervolgens op Wachtwoord Vergeten.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hoi Yassir,

Wat vervelend dat je je Google account bent kwijtgeraakt. Via My T-Mobile kun je via het menu blokkades het betalen van apps via je T-Mobile factuur blokkeren. De app kan dan geen geld meer in rekening brengen via T-Mobile.

Wel nog een andere tip: ik zie dat je op het forum je telefoonnummer als display naam hebt ingesteld. Dit is niet verstandig aangezien dit een openbaar forum is waar iedereen bij kan. Als ik jou was zou ik dat even aanpassen. De moderators doen hetzelfde met persoonlijke gegevens die in berichten worden gepost maar ik weet niet of zij diezelfde macht hebben met gebruikersnamen.

Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb weten te helpen, zo niet, laat het gerust weten!
Reputatie 7
Badge +9
Heb je al eens geprobeerd een accountherstel aan te vragen? Je moest bij het aanmaken van je Google account een backup emailadres of telefoonnummer invoeren.

Emailadres vergeten: Ga naar https://accounts.google.com en klik op Emailadres vergeten.
Wachtwoord vergeten: Ga naar https://accounts.google.com, vul je emailadres in, klik op Volgende, en klik vervolgens op Wachtwoord Vergeten.
Hoi Yassir,

Wat vervelend dat je je Google account bent kwijtgeraakt. Via My T-Mobile kun je via het menu blokkades het betalen van apps via je T-Mobile factuur blokkeren. De app kan dan geen geld meer in rekening brengen via T-Mobile.

Wel nog een andere tip: ik zie dat je op het forum je telefoonnummer als display naam hebt ingesteld. Dit is niet verstandig aangezien dit een openbaar forum is waar iedereen bij kan. Als ik jou was zou ik dat even aanpassen. De moderators doen hetzelfde met persoonlijke gegevens die in berichten worden gepost maar ik weet niet of zij diezelfde macht hebben met gebruikersnamen.

Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb weten te helpen, zo niet, laat het gerust weten!

Bedankt voor je reactie, ik zal mijn naam veranderen. Krijg ik geen schulden als ik niet op een ander manier betaal?
Heb je al eens geprobeerd een accountherstel aan te vragen? Je moest bij het aanmaken van je Google account een backup emailadres of telefoonnummer invoeren.

Emailadres vergeten: Ga naar https://accounts.google.com en klik op Emailadres vergeten.
Wachtwoord vergeten: Ga naar https://accounts.google.com, vul je emailadres in, klik op Volgende, en klik vervolgens op Wachtwoord Vergeten.

Bedankt voor je reactie. Ik heb geen herstel email aangegeven. Ik heb die stap overgeslagen. Maar ik hoop dat het opgelost is door aankopen via de google playstore te blokkeren. Toch bedankt.

Reageer