Beantwoord

Gratis earbuds bij S10

• 2 maart 2019
  • 23 reacties
  • 8654 Bekeken

Hoi,
Ik heb gisteren verlengd via T-mobile app en met de S10 en uiteraard de gratis earbuds actie.

Maar op Samsung members app staat alweer dat de pre order actie loopt tot 7 maart.

Ik moet dus voor 7 maart een geldig pre orderbewijs hebben ontvangen anders maak ik geen kans om mee te doen met deze actie.

Ik heb alleen een bevestiginsgmail gehad en nog geen pre-order aankoopbewijs zoals wel gesteld in de voorwaarden.

Krijg ik die nog ?

Mvg

Jack
icon

Beste antwoord door David 3 maart 2019, 15:58

Hey Jack,

Mooie telefoon gekozen, voor welke kleur ben je gegaan?

Het klopt dat de actie tot en met 7 maart loopt, maar dit is alleen omdat dit om een actie gaat bij de pre-order van de nieuwe Samsung. In die periode moet het toestel besteld zijn, maar de registratie voor de actie kan tot en met 8 april 2019 ingestuurd worden. Je hebt dus nog even de tijd! 😉
Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Jack,

Mooie telefoon gekozen, voor welke kleur ben je gegaan?

Het klopt dat de actie tot en met 7 maart loopt, maar dit is alleen omdat dit om een actie gaat bij de pre-order van de nieuwe Samsung. In die periode moet het toestel besteld zijn, maar de registratie voor de actie kan tot en met 8 april 2019 ingestuurd worden. Je hebt dus nog even de tijd! 😉
Moggu

Ik heb ook alleen een pre orderbewijs en dat kan ik niet toevoegen bij s samsung members.
Ggraag zie ik een oplossing
Reputatie 7
Badge +20
Hi daapie72,

Voor de coole Galaxy Buds moet je even wachten totdat je het toestel hebt opgehaald. Je moet dan een foto van jouw unieke EAN-code en IMEI-nummer maken en die kun je dan uploaden. Op deze pagina staat precies uitgelegd hoe je je daarvoor kan aanmelden.
Hoi, ik heb de s10 in de actie periode besteld. Alleen kan ik mijn pre order bewijs nergens vinden. Kunnen jullie deze alsnog een keer opsturen? Bedankt
hoi , vraagje waar kan ik het pre-order bewijs vinden van mijn galaxy s10. Alle mailtje afgezocht maar kan het niet vinden. Iemand enig idee?
Heb ik weer. In de pre order een s10 e gekocht. Lukt het niet deze aan te melden. In de winkel bij de verkoop werd verteld dat deze ook in de actie zit. Nu lees ik in de bijzondere voorwaarden dat het model niet genoemd wordt. Had ik dat geweten dan had ik ...... ik voel me ernstig benadeeld.
Hallo,
Ik heb het zelfde probleem.
Ik heb mijn s10 black op 23 maart bij jullie besteld. Ik heb wel een bevestiging mail van mijn aankoop maar ik kan nergens vinden dat ik de s10 heb gepreorderd. Wat heb ik precies nodig om die ear bugs te bestellen?

Grtzzz
Reputatie 7
Badge +20
@Pascallv; De bevestigingsmail die je hebt ontvangen kun je als bewijs gebruiken. Ik heb deze nogmaals verstuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is.

@JustinK Ik zie dat jouw toestel onderweg is, wat gaaf! Ik heb je opnieuw de bevestigingsmail verzonden naar het e-mailadres adres dat bij ons bekend is.

@Sitie Je kan de earbuds ontvangen bij een pre-order van de S10 of S10+. Excuses dat je niet correct bent geinformeerd. Misschien is het een idee om contact op te nemen met Samsung en kijken of ze alsnog wat voor je kunnen betekenen? De actie loopt namelijk via hen. Als ik wat voor je had kunnen doen dan had ik dat zeker gedaan!

@schelte71288 Je kan je bevestigingsmail als pre-order bewijs gebruiken. En op deze pagina staat stapsgewijs wat je moet doen om de buds aan te vragen. Ik hoop dat je zo verder komt!
Bbedankt ik ga het proberen!
Ik zal ook graag opnieuw de bevestiging mail willen ontvangen
Hier hetzelfde probleem. Een screenshot gemaakt (wat enigste optie is) pakt de site het bestand niet...
Reputatie 7
Badge +20
@mkl09

De bevestigingsmail heb ik opnieuw verzonden naar het bij ons bekende G-mailadres!

@HashtagSuus

Als het goed is staat er ook bij vermeld welke extensies er van bestanden worden geaccepteerd. Sla het screenshot in een van de geaccepteerde formats op, zodat je dit probleem kunt vermijden.

Wanneer je een andere manier hebt geprobeerd, maar nog steeds zonder succes, dan raad ik je aan om even direct contact met Samsung op te nemen om na te gaan waarom het steeds mislukt:
Als je vragen of opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief) of per e-mail via samsungmobile@consumercare.info.
Na een aantal keer geprobeerd te hebben is het mij nog steeds niet gelukt.
Groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @schelte71288,

Krijg je een foutmelding of lukt er iets anders nu niet? Had je de instructies al gevolgd die ik hierboven naar HashtagSuus had verstuurd?

We horen het graag!
Reputatie 2
@David @Hajar

Ik heb zo net een melding gemaakt bij de klantenservice. ik heb ook nooit een bevesteging gehad van mijn pre-order alleen een sms.

Is het mogelijk dat je mij ook opnieuw deze bevestegingsmail kan sturen?

Gr. Sander
Goedenavond,

Ik heb op 14-03-2019 een Samsung S10+ besteld er van uitgaande dat ik er een earbuds bijkreeg. Dit was ook bevestigd door de verkoper.

Ik heb net geprobeerd via Samsung.com om me eigen hiervoor aan te melden. Heb alle stappen doorgelopen totdat ik bij de aankoopdatum kwam. Helaas kon ik 14-03-19 niet als aankoopdatum aangeven.

Hoop niet dat ik nu achter het net vis terwijl door de verkoper duidelijk is aangegeven dat ik hiervoor wel in aanmerking kwam.

Ik hoor graag van jullie hoe dit opgelost kan worden.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Remko Guffroy
Reputatie 7
Badge +19
Hoi SanderNijkerk,

Ik zie inderdaad dat mijn collega dit voor je heeft doorgezet! De mail opnieuw sturen heeft namelijk waarschijnlijk geen zin, omdat dan de datum van verzending niet klopt met de datum van pre-order. Ik heb de mail voor de zekerheid wel even opnieuw verzonden. Ik raad je ondertussen ook aan om contact te zoeken met Samsung zelf, zodat zij in elk geval weten dat je hier nog binnen de actieperiode mee bezig bent geweest - vaak kan er dan nog wat geregeld worden.

@theguf: De earbuds promotie is een promotie die bij de pre-order hoort. De pre-order liep van 20-02-2019 t/m 07-03-2019, dus 14-03 valt daar echt buiten. De actie loopt via Samsung zelf, dus je kunt de voorwaarden op hun website teruglezen, zie deze pagina. Het spijt me dat je er net buiten valt, maar hopelijk maakt het mooie toestel een heleboel goed!
Thnx! Moet jullie mijn excuses aanbieden. Heb liggen slapen. Telefoon had ik op 07-03-19 besteld. En 14-03-19 heb ik deze opgehaald. Is de bevestigingsmail vanuit t-mobile 07-03-19 voldoende om de earbuds te bestellen Telefoon bevalt super goed. Sorry voor het ongemak.
Reputatie 7
Badge +19
Oh geeft niets @theguf! Wat fijn dat je toch een pre-order had, dan kun je je inderdaad wel aanmelden voor de earbuds. 😃 Veel plezier ermee!
Kunnen jullie een pre order bevestiging terug vinden? Ik probeer mijn ear buds te bestellen, maar ik krijg steeds een mail terug dat het niet volledig is. Het enige wat ik heb is een email met daarin de bevestig dat ik mijn Galaxy S10 heb bestels. Maar in die mail staat nergens een datum vermeld..

Avast bedankt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Cynthia,

Wat jammer dat je nu pas een bericht stuurt. De registratie voor de Earbuds liep namelijk tot 8 april. De bevestigingsmail die je had ontvangen van ons kon je als bewijs gebruiken. Je hoefde namelijk alleen maar een screenshot te maken van de mail en daarop moest de ontvangstdatum ook zichtbaar zijn. Je zou eventueel nog contact kunnen opnemen met Samsung en kijken of ze een uitzondering voor je willen maken, maar ik kan je niks garanderen. De actie loopt namelijk via Samsung en niet via ons.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en wens je veel plezier met je S10!
Op de T-Mobile website staat een you tube filmpje:
https://www.t-mobile.nl/shop/product/samsung-galaxy-s10-128gb-zwart/22009472?ch=es&cc=con&sc=acq&dr=24&pr=GOP21,GAP23,SK381&lp=1
Aan het eind staat van het filmpje staat dat je de earbuds er gratis bij krijgt bij een pre order bestelling. Nu is de S10 al enige tijd op de markt, dus er kan er geen sprake meer zijn van een pre order. Wat is nu de status van de boodschap. Krijg je nu wel of niet earbuds bij een nieuwe S10. Antwoord is dat je geen ear buds krijgt. Daarnaast vindt je niets terug in de specificatie wat er aan accessoires wordt meegeleverd. Op de website staat ook niet dat de actie reeds is afgelopen. Op één of andere manier voel ik me toch misleid door het filmpje. verzoek haal aub het filmpje eraf.

Gr. Albert
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Albert,

Het klopt inderdaad dat deze actie enkel voor de pre-order actie was, niet meer voor de reguliere bestellingen. De rest van de video is echter wel relevant voor mensen die in de Galaxy S10 geïnteresseerd zijn en zoals je zelf ook al terecht aangeeft is de S10 al dusdanig lang op de markt, waardoor een pre-order niet meer aan de orde is. Hopelijk heeft het je niet al te verward achtergelaten!

Mocht je nog vragen hebben, laat het ons weten!

Reageer