Beantwoord

Grijs vierkantje boven in scherm van Samsung Galaxy S7

Beste allemaal,

Bij deze de vraag: boven in het scherm van mijn Samsung s7, staat naast het icoontje van geluid/trillen, een grijs vierkantje.

Wat is het? En hoe krijg ik het weg?
Enorm bedankt alvast!

Groet Bram
icon

Beste antwoord door Brambo007 30 oktober 2018, 10:17

Beste ShadowLea,

Sorry voor de late reactie. De ene keer komt het vakje en opeens is die weer weg voor een tijdje. Ik heb de telefoon in veilige modus opgestart en toen (nu nog steeds) is die weg. Je zou zo maar eens gelijk kunnen hebben. Ik ga het in de gaten houden welke app het zou kunnen zijn. Iedereen bedankt voor jullie reactie! Een hele mooie dag! Groeten Bram

Bekijk origineel

6 reacties

Bram maak je geen zorgen dat grijze vierkantje is een teken dat je nfc tag aanstaat
Beste Gatecitten, dank voor je reactie. Maar hoe krijg ik het weg? Als ik mijn venster naar beneden scroll (met al de icoontjes) dan staat NFC toch echt uit. Bvd Bram
Hoi Brambo007.

Kun je een screenshot uploaden? Dan kunnen we met je meekijken.
Kaassausje schreef:

Hoi Brambo007.

Kun je een screenshot uploaden? Dan kunnen we met je meekijken.

Dank voor reactie. Bijgevoegd een screenshot

Reputatie 7
Badge +9
Vreemd. Het ziet eruit als een app waarvan de maker geen goede notificatie icons heeft aangemaakt. Dan krijg je een grijs of wit blok ipv een icon.

Is het ook zichtbaar als je je toestel in veilige modus start? Doe je zo: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-kan-ik-mijn-toestel-starten-in-veilige-modus/
Beste ShadowLea,

Sorry voor de late reactie. De ene keer komt het vakje en opeens is die weer weg voor een tijdje. Ik heb de telefoon in veilige modus opgestart en toen (nu nog steeds) is die weg. Je zou zo maar eens gelijk kunnen hebben. Ik ga het in de gaten houden welke app het zou kunnen zijn. Iedereen bedankt voor jullie reactie! Een hele mooie dag! Groeten Bram

Reageer