Beantwoord

Grijstinten via rechtstreekse toegang, Galaxy s7

• 13 juli 2017
  • 2 reacties
  • 2977 Bekeken

Hoi,

Ik heb per ongeluk de grijstinten ingeschakeld op mijn S7 Edge, via de functie 'rechtstreekse toegang'. Nu krijg ik deze niet meer uit! Al gezocht op internet, en de tips om meerdere keren de Home-knop in te drukken, of opnieuw op te starten, werken niet. Na het opnieuw opstarten staat het scherm zo'n 30 seconden in kleur, om daarna weer zwart/wit te worden.
Help! 🙂
icon

Beste antwoord door Ilke 13 juli 2017, 08:49

Uiteindelijk zelf gevonden. Zul je altijd zien: al heel de tijd aan het zoeken, met nul resultaat. Dan plaats je een berichtje, en vind je het alsnog zelf :)
Voor degene die er ook last van hebben: Ga via Instellingen weer terug naar 'Toegankelijkheid'. Nu moet je NIET naar 'Rechtstreekse toegang' (wat je wel zou verwachten) maar naar 'Zicht'. Daar zit blijkbaar ook nog een optie 'grijstinten' die dus tóch nog aan staat. Onlogisch, maar bij mij was dit het probleem.
Bekijk origineel

2 reacties

Uiteindelijk zelf gevonden. Zul je altijd zien: al heel de tijd aan het zoeken, met nul resultaat. Dan plaats je een berichtje, en vind je het alsnog zelf :)
Voor degene die er ook last van hebben: Ga via Instellingen weer terug naar 'Toegankelijkheid'. Nu moet je NIET naar 'Rechtstreekse toegang' (wat je wel zou verwachten) maar naar 'Zicht'. Daar zit blijkbaar ook nog een optie 'grijstinten' die dus tóch nog aan staat. Onlogisch, maar bij mij was dit het probleem.
Reputatie 5
Badge +17
Hoi Ilke,

Leuk om je hier te zien. Van harte welkom op het forum!

Ah super om te lezen dat je de oplossing hebt gevonden. Bedankt dat je deze ook met ons deelt. 🙂 Er zullen vast genoeg anderen zijn die hier ook tegenaan lopen, dan staat de oplossing al klaar voor ze.

Mocht je in de toekomst weer vragen of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je natuurlijk graag verder!

Reageer