Beantwoord

Groen, kapot scherm op Samsung Galaxy S7 Edge

• 11 december 2016
  • 5 reacties
  • 11946 Bekeken

Ik heb een vraag
de scherm van mijn telefoon is stuk gegaan, ik weet niet hoe.. mijn telefoon is niet gevallen of zo, er zijn geen krasjes te zien, alleen de scherm wordt soms groen en begin dan te knipperen, mijn telefoon is 2 weken oud, is er dan mogelijk dat ik een nieuwe telefoon krijgt of wat moet ik doen? het gaat over een samsung galaxy s7 edge

mvg Lina
icon

Beste antwoord door David 12 december 2016, 13:06

Hoi Lina,

Wat onwijs zonde dat jouw Samsung deze kuren vertoont, zomaar uit het niets? Niet toevallig klemgezeten of grote druk erop gehad op één of andere manier? Dit kan namelijk ook dergelijke problemen veroorzaken.

Je kunt de suggesties uit dit topic in ieder geval nog proberen, al is het alleen maar om alles uitgesloten te hebben. Als dit allemaal echter geen effect heeft, dan kun je het toestel ter reparatie aanbieden. De onafhankelijke reparatieservice kan dan kijken wat de oorzaak is van dit groene scherm. Lees hiervoor ook goed de garantievoorwaarden door, want als er dus inderdaad vocht-, val-, druk- of stootschade wordt geconstateerd, dan valt dit niet onder de garantie.

Wanneer jouw toestel ontvangen is n het reparatiecentrum, dan wordt jouw toestel onderzocht. Vervolgens wordt er contact met je opgenomen om de uitkomst van de analyse te bespreken. Als het toestel onder de garantie valt wordt deze kosteloos voor je gerepareerd. Mocht het niet onder de garantie vallen, ontvang je een prijsopgave en daar kun je dan wel of niet akkoord mee gaan. Als je niet akkoord gaat ontvang je jouw toestel ongerepareerd terug en betaal je enkel de kosten voor het onderzoek.

Ik hoop dat mijn uitleg nu al helemaal helder is, maar als er toch nog vragen zijn, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedendag LinaPuyana.

Groen, zoals dit?

Als ik het zo zie heeft het meestal met een gevallen telefoon te maken. Maar er kan natuurlijk uitzonderingen zijn. s7/edge is vrijwel nieuw, dus hoogstwaarschijnlijk zit er nog garantie op.

Zie: Toestelreparatie en verzekeringen voor meer informatie hierover.

Ik hoor graag van je.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Lina,

Wat onwijs zonde dat jouw Samsung deze kuren vertoont, zomaar uit het niets? Niet toevallig klemgezeten of grote druk erop gehad op één of andere manier? Dit kan namelijk ook dergelijke problemen veroorzaken.

Je kunt de suggesties uit dit topic in ieder geval nog proberen, al is het alleen maar om alles uitgesloten te hebben. Als dit allemaal echter geen effect heeft, dan kun je het toestel ter reparatie aanbieden. De onafhankelijke reparatieservice kan dan kijken wat de oorzaak is van dit groene scherm. Lees hiervoor ook goed de garantievoorwaarden door, want als er dus inderdaad vocht-, val-, druk- of stootschade wordt geconstateerd, dan valt dit niet onder de garantie.

Wanneer jouw toestel ontvangen is n het reparatiecentrum, dan wordt jouw toestel onderzocht. Vervolgens wordt er contact met je opgenomen om de uitkomst van de analyse te bespreken. Als het toestel onder de garantie valt wordt deze kosteloos voor je gerepareerd. Mocht het niet onder de garantie vallen, ontvang je een prijsopgave en daar kun je dan wel of niet akkoord mee gaan. Als je niet akkoord gaat ontvang je jouw toestel ongerepareerd terug en betaal je enkel de kosten voor het onderzoek.

Ik hoop dat mijn uitleg nu al helemaal helder is, maar als er toch nog vragen zijn, dan horen we dat graag van je!
Goedemiddag,
Een toevoeging.
De Samsung Galaxy S7 Edge van mijn vrouw heeft het zelfde soort probleem. Strepen over het beeld en in de linker bovenhoek een zwart vlekje. Vanmorgen ben ik bij een Samsung reparatie centrum geweest in Vleuten. De man wist direct te vertellen dat het toestel is gevallen en dat het dus geen garantie is! Toestel gevallen? Er zit geen enkel beschadiging op het scherm of het omhulsel! Hoe zo kun je er dan direct vanuit gaan dat het apparaat is gevallen!
De galaxy kan de vuilnisbak in want ik laat dat ding echt niet repareren voor €234,00. Dan koop ik liever een nieuwe HTC voor mijn vrouw. Geen Samsung meer hier in huis.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi H. Strijker,

Begrijpelijk dat je daar niet blij mee bent. Heb je de telefoon al bij ons ter reparatie aangeboden? Als jullie ervan overtuigd zijn dat de telefoon nooit is gevallen en dat dus niet de oorzaak is van de strepen op het scherm, dan kan je deze bij ons ter reparatie aanbieden. Valt deze binnen de garantie dan wordt deze kosteloos gerepareerd. Gooi 'm maar nog niet in de prullenbak!
Bedankt voor je snelle reactie Issam.
Wij zijn er van overtuigd dat de telefoon niet is gevallen.
Helaas heb ik totaal geen vertrouwen in een onderzoek aangezien het heel makkelijk een "welles nietes" verhaal wordt omdat er aan het toestel zelf en het scherm totaal niks te zien is v.w.b. schade. Vervolgens verliest de consument en mag dan ook nog mag betalen om z'n telefoon terug te krijgen.
Ik zie trouwens dat ik een tikfout heb gemaakt voor wat betreft de prijs van het repareren van het scherm.
Het is €314,00 in plaats van €234,00. Voor onder de €200,00 heb je een nieuw scherm, het is een half uur tot drie kwartier werk om een nieuw scherm te plaatsen, dus wordt er dik verdiend aan een scherm wat overgevoelig is voor storing (Het internet staat er vol mee). Zo kan ik ook wel geld verdienen.
Ik ben er van overtuigt dat het een ondeugdelijk artikel is waar de klant voor op mag draaien.
Gelukkig geef ik mijn klanten betere en goedkope service dan Samsung.
M'n Samsung Tablet Galaxy Tab 2 10.1 is drie weken geleden de deur uit gegaan.
Nu alleen de Tv's nog vervangen voor LG. (Betere beeldkwalitiet en service)

Reageer