Beantwoord

Groene streep Samsung S7 edge

  • 10 december 2016
  • 10 reacties
  • 8079 Bekeken

Hallo,
Ik heb sinds ongv. 2 weken een groene streep aan de rechterzijkant op m'n scherm. Betekent dit dat m'n beeldscherm langzaam kapot gaat ?
icon

Beste antwoord door Thalina 12 december 2016, 13:28

Hoi Michael,

Balen dat het scherm van jouw toestel problemen heeft! Is de streep opeens gekomen? Heeft je toestel misschien klemgezeten of heeft er druk op gezeten? Dat kan namelijk problemen veroorzaken met je scherm.

Ik zie dat Skyrider al het een en ander heeft verteld. Ik wil je adviseren om eerst nog de suggesties uit dit topic te bekijken om alle andere oplossingen geprobeerd te hebben. Mocht dit niet helpen, dan kun je jouw toestel ter reparatie aanbieden. Jouw toestel wordt dan onderzocht door de onafhankelijke reparatieservice en een specialist zal dan bekijken waardoor deze streep op jouw scherm is ontstaan. Op deze pagina vind je de reparatievoorwaarden. Als het scherm kapot is gegaan door vocht-, val-, druk- of stootschade, dan valt dit niet onder de garantie.

Houd je ons op de hoogte? Ik hoop dat je je toestel weer snel met een goed werkend scherm in handen hebt!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedendag M.Filius.

Bedoel je zoiets?



(maar dan in het groen). Dan ziet het er naar uit dat je scherm defect is. Ik zou maar even kijken naar Toestelreparatie en verzekeringen. Ik ga er van uit dat je S7 edge gewoon onder garantie zit.

Groetjes,
Skyrider
Ja lijkt er idd veel op. Heb hem sinds ie beschikbaar was in NL en uiteraard gelijk verzekerd. Bedankt voor je reactie.

Groetjes Michael
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Michael,

Balen dat het scherm van jouw toestel problemen heeft! Is de streep opeens gekomen? Heeft je toestel misschien klemgezeten of heeft er druk op gezeten? Dat kan namelijk problemen veroorzaken met je scherm.

Ik zie dat Skyrider al het een en ander heeft verteld. Ik wil je adviseren om eerst nog de suggesties uit dit topic te bekijken om alle andere oplossingen geprobeerd te hebben. Mocht dit niet helpen, dan kun je jouw toestel ter reparatie aanbieden. Jouw toestel wordt dan onderzocht door de onafhankelijke reparatieservice en een specialist zal dan bekijken waardoor deze streep op jouw scherm is ontstaan. Op deze pagina vind je de reparatievoorwaarden. Als het scherm kapot is gegaan door vocht-, val-, druk- of stootschade, dan valt dit niet onder de garantie.

Houd je ons op de hoogte? Ik hoop dat je je toestel weer snel met een goed werkend scherm in handen hebt!
Ik heb vandaag pas tijd gehad om mijn S7 helemaal naar fabrieks instellingen te doen. Helaas is het niet opgelost. Ik ga morgen mijn s7 voor reparatie aanbieden. Ik hoop dan zo snel mogelijk mijn S7 of een nieuwe terug te krijgen. aangezien het onder garantie valt.

groetjes,
Michael
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Michael,

Balen dat het niet heeft geholpen! Ik zie dat je je toestel inmiddels hebt aangeboden ter reparatie. Ik hoop dat je 'm snel weer terug hebt! Als ik in de tussentijd iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!
Lijkt mij een S7 Edge probleem, ik heb namelijk dezelfde groene streep . Bij de T-mobile winkel werd gezegd te wachten op een nieuwe update die het zou moeten oplossen. Laatste updates geladen maar nog steeds dezelfde, irritante streep op mijn scherm.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Pieter,

Zonde dat dit geen effect heeft gehad! :S

Je kunt nog langs een Samsung Service Locatie om te kijken of zij direct iets voor je kunnen betekenen. Je kunt dan ook jouw toestel ter reparatie direct aanbieden. Dit is ook mogelijk via ons direct, dus die keuze is natuurlijk uiteindelijk aan jou!

Als wij je nog ergens bij kunnen assisteren, laat het dan weten!
Reputatie 7
Badge +9
Dat is helaas een bekend hardware defect in de S7 Edge. In Californië loopt zlfs een class-action lawsuit tegen Samsung om dit specifieke probleem. Door hitte raken contact punten van de display vervormd. Het punt waar dit bij iedereen gebeurt is precies onder de front camera.

Kun je eens proberen het scherm in te knijpen rechtsboven naast de speaker? Klinkt raar, maar voor velen helpt dat.

Wat ook kan helpen is te bellen naar *#0*# en de Red, Blue en Green opties een paar keer achter elkaar te activeren. Dit zorgt voor een volledige pixel cyclus.

Beide oplossingen zijn tijdelijk, en de streep komt uiteindelijk weer terug. Een reparatie is de enigste volledige oplossing.
Ik heb sinds vandaag ook bovengenoemd probleem. Is dit door op Samsung service locatie te verhelpen of moet ik echt mijn telefoon ter reparatie aanbieden en zit ik dus even zonder telefoon?
Reputatie 4
Hi Nordie,

Heel zuur dat jouw Samsung ook deze kuren vertoont!

Heb je de bovenstaande tips allemaal uitgeprobeerd? Je kunt kijken nog kijken naar de suggesties uit dit topic om alle andere oplossingen eerst geprobeerd te hebben.

Je kunt altijd langs een Samsung Service Locatie om na te vragen wat ze daar voor je toestel kunnen doen. Wellicht dat de Samsung-specialisten meteen een oplossing voor je hebben. Als dat niet werkt, kan je als laatste optie jouw telefoon ter reparatie aanbieden. Het wordt dan onderzocht door het onafhankelijke reparatiecentrum en dan wordt bepaald of het binnen de garantie valt en hoelang je jouw telefoon kwijt bent.

Ik zou eerst langs een Samsung Service Center gaan en afhankelijk van hun advies bepalen of je het toestel ter reparatie gaat aanbieden. Dat is het beste advies wat wij je kunnen geven. Hopelijk heb je er iets aan!

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Ik wens je veel succes en hopelijk wordt het snel opgelost! 🙂

Reageer