Beantwoord

Helderheid scherm samsung Galaxy j5

• 4 april 2018
  • 3 reacties
  • 537 Bekeken

Reputatie 2
Hoe krijg ik de balk terug op mijn scherm waarin ik een vakje kon aanvinken om snel de helderheid buiten in te stellen. Nu moet ik via instellingen allerlei handelingen verrichten. Op de J3 staat de balk er nog wel. Vind dit niet handig. Toen ik de telefoon kocht zat de balk met het vakje er wel op.
icon

Beste antwoord door Jaimy 17 april 2018, 15:16

Hoi JustJoey,

Wat jammer dat het nog niet is gelukt! Ik denk ook nog even verder met je mee. :)

Kun je eens checken of de eenvoudige stand misschien is ingeschakeld? Die kun je vinden via Instellingen > Display. Werkt dat niet, dan wil ik je graag doorverwijzen naar Samsung, zodat zij een Smart Tutor met jou kunnen inplannen. Ze kunnen dan heel gemakkelijk met jou meekijken op jouw toestel en samen met jou de juiste instelling opzoeken! De contactinformatie van Samsung kun je op deze pagina vinden!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi Justjoey!

Zoals beloofd ga ik je hier verder helpen. En met blijdschap kan ik vertellen dat ik een oplossing voor je probleem heb 😉

Op de site van Samsung leggen ze je helemaal uit hoe je jouw probleem moet oplossen: http://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-pas-ik-de-helderheid-aan-op-mijn-android-toestel/

Laat je me weten of het gelukt is? Ik wens je nog een fijne dag toe!
Reputatie 2
Het is niet gelukt om de helderheidsbalk op mijn scherm te krijgen. Kan meldingenvenster niet vinden en via display lukt het alleen maar via instellingen zoals in de eerste optie wordt beschreven. Daar was ik zelf al achter maar vind dit omslachtig en mijn vraag was nu juist om dmv een vinkje op de balk in mijn scherm de helderheid snel aan te passen. Snap ook niet waarom dit eerst wel kon maar nu lukt het kennelijk niet meer. Na de update misschien veranderd.???
Reputatie 7
Badge +19
Hoi JustJoey,

Wat jammer dat het nog niet is gelukt! Ik denk ook nog even verder met je mee. :)

Kun je eens checken of de eenvoudige stand misschien is ingeschakeld? Die kun je vinden via Instellingen > Display. Werkt dat niet, dan wil ik je graag doorverwijzen naar Samsung, zodat zij een Smart Tutor met jou kunnen inplannen. Ze kunnen dan heel gemakkelijk met jou meekijken op jouw toestel en samen met jou de juiste instelling opzoeken! De contactinformatie van Samsung kun je op deze pagina vinden!

Reageer