Beantwoord

Help kan niet sms'en

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Zie bovenstaande, ik kan niet ontvangen en versturen. Heb van alles al gedaan. Fabrieksinstellingen, sim in andere telefoon. Het centrale nummer geprobeerd te wijzigen etc etc

Wie helpt mij
icon

Beste antwoord door Hajar 5 september 2018, 12:10

Hi Mizu,

Ik heb het nogmaals gecontroleerd en zie dat je een blokkade hebt voor sms'en vanwege te hoog verbruik. Je hebt momenteel ook een betalingsregeling en zolang je betalingsregeling loopt, mag deze niet verwijderd worden. Als je weer wilt kunnen sms'en dan kun je het openstaande bedrag voldoen via My T-Mobile en dan wordt de blokkade verwijderd.

Ik hoop dat je nu wat meer duidelijkheid hebt.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi mizu,

Ik zie dat je gister contact hebt gehad met een collega. Je had een blokkade voor sms'en en deze is inmiddels verwijderd. Hopelijk werkt alles weer naar behoren!
Hoi Hajar.
Ik kan nog steeds geen sms ontvangen of versturen. T lijkt me, ook al had ik een blokkade(Geen idee waarvoor) dat ik nog wel sms hoor te ontvangen.

Ik heb verder ook noot bericht gehad dat ik een blokkade had!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mizu,

Ik heb het nogmaals gecontroleerd en zie dat je een blokkade hebt voor sms'en vanwege te hoog verbruik. Je hebt momenteel ook een betalingsregeling en zolang je betalingsregeling loopt, mag deze niet verwijderd worden. Als je weer wilt kunnen sms'en dan kun je het openstaande bedrag voldoen via My T-Mobile en dan wordt de blokkade verwijderd.

Ik hoop dat je nu wat meer duidelijkheid hebt.
Hoi Hajar. T is allemaal een beetje raar gelopen. Ik kon dus niet sms'en per 1 augustus. Toen had ik dus nog geen betalingsregeling. Niemand heeft mij ook gemeld dat ik toen een blokkade kreeg! Beetje vreemd omdat niet te melden. Anyways ik heb gister de hele betalings regeling overgemaakt. Nu hoop ik dat deze binnen is. En ik weer van de diensten gebruik kan maken.

Alvast bedankt

Reageer