Beantwoord

Hoe dit probleem te verhelpen?

Reputatie 2
Beste mede-forummers,

Vanmiddag besloot mijn mobiel het ineens uit het niks compleet te begeven. Opladen helpte niet. Accu eruit, Simkaartje eruit...De standaard methodes die je gebruikte enzo werkte gewoon niet om te zorgen dat die het weer deed. Je zag alleen elke keer "Samsung" staan en meer niet. (Ik heb een Samsung Galaxy Plus I-9001 als het goed is)...Deze had ik van mijn zusje gekregen en de eerste dag deed die het gewoon gelijk naar behoren. Geen problemen...Echter, na enige tijd begon die vast te lopen..Uit woede iets te hard ermee geslagen en dus beeldscherm een scheurtje...Maar verder deed die het gewoon...Tot vandaag.

Maar goed. Denk ik dus. Eventjes zoeken naar een andere mobiel thuis. Het duurt nog 5 maanden voor ik een nieuwe contract en nieuwe mobiel kan krijgen en het geld is ook op, dus ik moest eventjes het doen met een andere mobiel. Die officieel van mijn moeder was. Maar die dus dat ding niet meer gebruikte omdat zij continu hetzelfde gezeik rondom Simkaart problemen had en dus een andere telefoon nam die wel werkte. (Het was bedoeld voor prepaid). 

Dus, ik simkaartje in de nieuwe mobiel doen. En ja hoor. Kan de simkaart niet vinden...En bij het opstarten zeg die "Controlesleutel voor Netwerkongrendeling invoeren". Geen idee wat dat is. Maar goed. Niet gedaan, staan alle gegevens van mijn ma er nog op dus even snel alles terug gezet na fabrieksinstellingen. (Het is een Samsung GT-55300)...Maar goed, nu is het zo dus dat ik niks aan die mobiel heb want raar genoeg werkt t Simkaartje nog steeds niet, hij kan hem niet herkennen of zo...En ja die zin van invoeren blijft komen...Wifi werkt ook niet eens..Oftewel t is hopeloos.

Dus ja, nu de vraag. Wat is de oplossing? Hoe krijg ik die mobiel aan de praat. Minstens tot ik zeg maar een nieuwe mobiel kan bestellen bij een nieuw abonnement bij T-mobile. Ik heb geen zin om te wachten tot maandag want ik heb mijn mobiel dagelijks nodig. 

Bellen is voor mij geen optie. Heeft zijn redenen. Ik gebruik mijn mobiel dan ook alleen voor bellen als t echt moet. Verder heb ik contact alleen per sms met mensen. Dus ik ga niet de klanten-helpdesk bellen (die mij trouwens al meer dan genoeg geld heeft gekost en totaal niet geholpen heeft, vergeleken met dit forum wat tot nu toe mij door de eerste horror-maanden van een T-mobile contract heeft gesleept).. Dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Contactgegevens staan gewoon op mijn profiel als t goed is dus. 

M.v.g. Remco F. Gerritsen
icon

Beste antwoord door Herdervriend 31 maart 2013, 15:02

Edit. Ondertussen maar een andere mobiel genomen. Wat bleekt, het was een mobiel van Tele2. Dus ja logisch dat die dan niet werkt.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Edit. Ondertussen maar een andere mobiel genomen. Wat bleekt, het was een mobiel van Tele2. Dus ja logisch dat die dan niet werkt.
Reputatie 6
@Herdervriend

Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost. Mocht je nog meer vragen hebben dan weet je ons te vinden. 🙂

Reageer