Beantwoord

Hoe kan ik de pincode van beginscherm verwijderen?

ik heb nu een pincode op mijnbegin scherm gelijk  daar wil ik vanaf    hoe kan ik dit doen  ik heb een samsung ccccsamsung galaxy s 11       gt19105P
icon

Beste antwoord door tribaltim 25 mei 2014, 13:59

Hoi lindtseboog, 

Het is inderdaad niet aan te raden, maar als je het echt heel graag eraf wilt hebben kan je dit bij samsung het volgende doen (in ieder geval bij een S4)
Menu -> mijn apparaat -> vergrendelscherm -> bij bovenste optie staat bij mij dan schermbeveiliging -> die kan aanklikken en op geen zeggen of andere beveiliging naar keuze 😃

Is je vraag zo voldoende beantwoord
Groetjes Tribaltim

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
@lindtseboog
Apps > Instellingen > Beveiliging > Simkaart vergrendelen. Daar haal je het vinkje weg. 🙂
Hoi maar dat is het niet als ik mijn tel gewoon aan tik om wat te doen heb ik een vergrendeling net als je moet sliden om toets vergrendeling er af te halen dat heb ik met pin nu dat moet er af
Instellingen-beveiliging-schermbeveiling, en dan bij schermvergrendeling.

Het is wel aan te raden om iets van een beveiling op je telefoon aan te laten staan!

Als je alles open zet zijn al je gegevens beschikbaar en kan men ook op jouw simkaart bellen.
Dat is het ook niet ik kom op apparaat coderen en de optie geen is niet meer aan te tikken alleen schuiven wachtwoord of pincode snap niks meer van
Heb je onder beveiliging ook iets van apparaatbeheerders staan?

Mogelijk is er iets op jouw telwfoon actief waardoor een schermbeveiliging nodig is.

Waarom wil je beveiliging van je toestel afhalen? Het is echt niet aan te raden.
Reputatie 4
Hoi lindtseboog, 

Het is inderdaad niet aan te raden, maar als je het echt heel graag eraf wilt hebben kan je dit bij samsung het volgende doen (in ieder geval bij een S4)
Menu -> mijn apparaat -> vergrendelscherm -> bij bovenste optie staat bij mij dan schermbeveiliging -> die kan aanklikken en op geen zeggen of andere beveiliging naar keuze 😃

Is je vraag zo voldoende beantwoord
Groetjes Tribaltim
Reputatie 7
Badge +9
Het is alleen maar niet aan te raden als je zo'n mafketel bent die te pas en te onpas het toestel ergens onbeheerd laat slingeren. Ik heb alleen een SIMcode, géén schermvergrendeling (slide), en ik laat nóóit mijn toestel uit mijn broekzak of handbereik.

Een galaxy 11? Oh! Een S2 Plus! Mensen, II is dubbel hoofdletter i, niet 11.

Ik krijg het niet helemaal mee wat nou precies de bedoeling is. Wil je schuiven om te ontgrendelen erop hebben of hélemaal geen schermvergrendeling?

Hoe is de optie 'Geen' niet aan te tikken? Staat deze er niet of is hij grijs en reageerd niet?
Reputatie 4
@ lindtseboog

En.. Is het gelukt met behulp van de bovenstaande tips? 😉
In de T-mobile app wordt er om een pincode gevraagd. Ik weet nergens van, ik wil die weghebben. Met de gevonden tips, kom ik niet verder. Ik heb een Samsung S5 Neo..wie weet het...?!
Reputatie 7
Badge +9
Zou je niet twéé keer dezelfde vraag willen stellen? Dit topic heeft niets te maken met de code in de My T-Mobile app.

Reageer