Beantwoord

Hoe kan ik foto's van mijn Samsung naar de computer verplaatsen?

Hoe kan ik foto's van mijn Samsung naar mijn computer verplaatsen?

Het liefste zonder internet.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Amy 9 maart 2016, 14:42

Hallo allemaal,

Wij zien dat dit topic de laatste tijd weer veel bezocht is. Dit is een verouderd topic en de bovenstaande informatie gaat niet meer voor iedereen op.

Wil je foto's of bestanden van je Samsung toestel naar je laptop of pc verplaatsen? Neem dan een kijkje in dit topic. Kaassausje geeft daar meer uitleg over het overzetten van je foto's. Je kunt hiervoor ook Samsung Smart Switch gebruiken.

Als je nog vragen hebt hierover dan horen we het graag! 🙂

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 4
Verbind je telefoon met een usb kabeltje met je computer; klik op mijn computer; als het goed is moet je nu je telefoon als een extra 'harde' schijf zien (je hebt een C schijf en je telefoon is dan D; heb je meer stations dan is het altijd de laatse letter)) Als je op die schijf dubbelklikt zie je wat er is opgeslagen op je telefoon en kan je dus foto's naar een map op je computer verplaatsen.

succes!
pjb1950 schreef:

Verbind je telefoon met een usb kabeltje met je computer; klik op mijn computer; als het goed is moet je nu je telefoon als een extra 'harde' schijf zien (je hebt een C schijf en je telefoon is dan D; heb je meer stations dan is het altijd de laatse letter)) Als je op die schijf dubbelklikt zie je wat er is opgeslagen op je telefoon en kan je dus foto's naar een map op je computer verplaatsen.

succes!

Superbedankt!

succes!

Ik heb alleen 1 probleem: het lukt helemaal, maar mijn computer herkent hem niet als extra harde schijf.. Weet u hier ook een oplossing voor?
Alvast bedankt!
Reputatie 2
welke telefoon heb je?
Reputatie 4
Staan de foto's op je telefoon of op geheugenkaart???

welke telefoon heb je?

Een samsung galaxy mini

Staan de foto's op je telefoon of op geheugenkaart???

Op mijn geheugenkaart... Is dat een probleem??
Reputatie 7
@snuf123

Het is zeker geen probleem dat ze op de SD kaart staan. Samsung toestellen worden niet automatisch herkend als harde schijf. Dit kun je op de telefoon instellen via Instellingen > Applicaties > Ontwikkeling > USB foutopsporing aanvinken. Zodra je dit hebt gedaan en je koppelt het toestel weer met je PC, dan kun je direct bij alle bestanden op de SD kaart.

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/snuf123-270337/"

Het is zeker geen probleem dat ze op de SD kaart staan. Samsung toestellen worden niet automatisch herkend als harde schijf. Dit kun je op de telefoon instellen via Instellingen > Applicaties > Ontwikkeling > USB foutopsporing aanvinken. Zodra je dit hebt gedaan en je koppelt het toestel weer met je PC, dan kun je direct bij alle bestanden op de SD kaart.

aahaa... nu lukt het idd wel ...bedankt
ff een vraagje.... mijn afbeeldingen staan niet op mijn geheugenkaart. hoe krijg ik ze nu op mijn pc?
Reputatie 7
Badge +9
Als je de telefoon op de pc aansluit, staan ze in verkenner onder [telefoonnaam]/Telefoon/DCIM.
Reputatie 7
Badge +15
Hallo allemaal,

Wij zien dat dit topic de laatste tijd weer veel bezocht is. Dit is een verouderd topic en de bovenstaande informatie gaat niet meer voor iedereen op.

Wil je foto's of bestanden van je Samsung toestel naar je laptop of pc verplaatsen? Neem dan een kijkje in dit topic. Kaassausje geeft daar meer uitleg over het overzetten van je foto's. Je kunt hiervoor ook Samsung Smart Switch gebruiken.

Als je nog vragen hebt hierover dan horen we het graag! 🙂
Reputatie 1
heel duidelijk filmpje, djw Amy
Reputatie 7
Badge +15
Hey Iamsterdam,

Graag gedaan natuurlijk ook met dank aan Samsung 😉. Is het allemaal gelukt of liep je nog ergens tegenaan bij het overzetten?
Via je stekker/usbkoppeling op de computer zien te krijgen, zorg voor de juiste samsung software dan moet het lukken
Reputatie 6
Badge +16
Hi Jolande86,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Gaaf om te zien dat je graag met ons meedenkt. Let wel op dat dit topic inmiddels een paar jaar oud is. 😉

We zien je graag terug op het forum. Neem ook een kijkje in het voorstel topic.
de telefoon kan je gewoon met je usb kabel aan de computer koppelen dan krijg je als goed is in het beeld bij de map mijn computer krijg je je map te zien met de naam van je mobiel of met je eigen naar dan klik je daar op en dan krijg je de sdkaart en je telefoon opslag te zien klik je op de geheugenkaart map en dan als je temisten een gekeugen kaart er in hebt zitten krijg je de map met de naam DCIM te zien daar moet je dan opklikken en dan kan je de foto's van af je mobiel naar je computer kopieren en plakken hoop je nu voldoende info te hebben gegeven gr miranda stienstra
Reputatie 6
Badge +17
Hi Miranda,

Super leuk dat jij je tip met ons deelt! Dit topic is inmiddels al heel oud, maar wel leuk dat je hier alsnog reageert. Ik hoop je vaker te zien op ons Forum. 🙂
graag gedaan 🙂 ik ben hier vaak te vinden op het forum omdat ik altijd mensen probeer te helpen en tips wil delen met andre mensen
Reputatie 7
Badge +18
En dat zien we hier graag terug! 😃

Als je nog meer tips hebt, horen we die natuurlijk graag!
Verbind je telefoon met je computer met behulp van je usb-kabel,
Vind het mapje waar je je foto's op hebt opgeslagen en kopieer, sleep, of knip de foto's naar jou gewenste map
Je kan dit doen via een usb kabeltje
Reputatie 7
Badge +15
Thanks voor de tips! 🙂
Ik kan mijn Samsung Neo niet zien op mijn pc. Kan ik dit instellen op mijn telefoon?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Jan,

Dat is vreemd zeg. Dit zou namelijk automatisch moeten gaan. Komt er een pop-up in je beeldscherm op je telefoon als je verbinding probeert te maken? Soms moet je namelijk even op 'accepteren' klikken.

Maak je wel gebruik van de originele Samsung-kabel? En heb je de kabel al in een andere USB-poort uitgeprobeerd? :8

Ik ben benieuwd naar je reactie!

Reageer