Beantwoord

Hoe kan ik het geluid uitzetten bij de Samsung Galaxy A5?

• 9 februari 2015
  • 11 reacties
  • 7604 Bekeken

Ik kan bij dit toestel niet vinden hoe is het geluid van mijn inkomende post in gmail kan uitzetten maar wel de apps geluid aan kan houden.
icon

Beste antwoord door Beatfluence 9 februari 2015, 15:40

Hallo Anjaab :

• Druk omhoog of omlaag op de volumeknop en vervolgens op het tandwieltje.
Als het goed is kun je nu individueel het volume voor meldingen/oproepen/alarmen etc. instellen 🙂
in jouw geval wil je het geluid van meldingen omlaag brengen.

Gr. Bas.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 2
Hallo Anjaab :

• Druk omhoog of omlaag op de volumeknop en vervolgens op het tandwieltje.
Als het goed is kun je nu individueel het volume voor meldingen/oproepen/alarmen etc. instellen 🙂
in jouw geval wil je het geluid van meldingen omlaag brengen.

Gr. Bas.
Ik kan bij dit toestel niet vinden hoe is het geluid van mijn inkomende post in gmail kan uitzetten maar wel de apps geluid aan kan houden.
Ik wil geen meldingsgeluid van mail ontvangen wel van whattsap. Maar als ik geluid omlaag zet is die van apss ook weg. En dat is niet de bedoeling. Wat ik ook probeer het lukt niet.
Groetjes
Reputatie 2
Ah, op die fiets!
Geen probleem hoor dit kun je in de applicatie instellingen uitzetten.
Het is wel even belangrijk om te weten welke app je hiervoor gebruiken, is dat Gmail ?
Of standaard email app voor Samsung? in dat geval :
Instellingen---> E-mail--->instellingen ---> dan je e-mailaccount aanklikken dan naar meldingsinstellingen

anders in de email app even de Menu toets aanraken, en vervolgens Instellingen kiezen.
Daarna tik je op het emailaccount waarvan je het signaalgeluid wilt wijzigen.
Tik op Beltoon selecteren om de beltoon te kiezen die je hoort als er een email binnenkomt op dit account, en kies voor "geen"

Hopelijk helpt dat, mocht je een andere app gebruiken is het handig even te specificeren

Gr. bas 🙂
Dank je wel Bas,
Ik heb het geprobeerd maar kan geen meldingsinstellingen vinden maar wel geluidinstellingen.
Ik heb dat vinkje verwijderd.
Jij doet je tenminste de moeite om eventjes te helpen.
In T-mobile winkel waar ik de foon heb gekocht zeiden ze zo tegen mij.... mevr...als u naar de vodafoon winkel gaat daar is een man die weet alles van de samsung af.
Wij behoeven dat allemaal niet te weten....

Nou..lekker toch dat antwoord.

We gaan weer proberen.

Groetjes en bedankt.
Reputatie 2
Hmm.. Dat is inderdaad niet zo netjes,

Zeker als je een T-Mobile klant naar Vodafone verwijst. Ik geloof dat ik dat nu al een keer eerder heb gelezen afgelopen week..

Hopelijk blijft je telefoon nu stil,
Maar als je probleem nog niet opgelost is, laat het vooral even weten! 😃

Graag gedaan! 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Waarschijnlijk zit er in die Vodafone store een Samsung Service Center. Dat is een onafhankelijk punt van Samsung zelf, die toevallig in de Vodafone winkel zit. Maar het klinkt natuurlijk wel heel erg raar.

Is het met de tips van Beatfluence gelukt? 🙂
( samsung Galaxy A5 ) Hallo, over geluiden gesproken, mijn beltoon duurt maar 10 seconden en houd er dan mee op. Ik ben 55 jaar en kan niet zo snel reageren om binnen 10 seconden de telefoon op te nemen. Is er een instelling waar ik de beltoon kan verlengen ?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Schaamjeannemarie (wat een aparte username! 😉 ),

Welkom op ons Forum!

Gelukkig kun je inderdaad deze instelling wijzigen, zodat je nét wat meer tijd hebt om op te nemen. Je kunt kiezen uit 5, 10, 15, 20, 25 en 30 seconden.

• Voer de volgende code in alsof je belt (zonder spaties):
**61*+31624 je tiencijferige telefoonnummer *11* aantal seconden #
• Sluit af met de beltoets

Op deze manier kun je jouw telefoon dus langer over laten gaan. 🙂 Laat je even weten of het gelukt is?
Nou David, ik heb het ingesteld en het werkte ............. maar dan alleen met een voicemail die aan staat. Zonder voicemail ( en dat wil ik graag ) kun je deze instelling niet maken tenzij jij hier een foefje voor weet natuurlijk. Bedankt voor de moeite alvast
Reputatie 7
Badge +20
Hi schaamjeannemarie,

Goed om te lezen dat de tip van David heeft gewerkt! Dit werkt alleen in combinatie met voicemail aan, omdat de ringeltijd de doorschakeltijd is naar je voicemail.

Heb je nu meer duidelijkheid?

Alvast de beste wensen voor 2016! :8

Reageer