Vraag

Hoe krijg ik contacten in favorieten?

• 16 april 2016
  • 9 reacties
  • 15311 Bekeken

Hallo, via contacten toevoegen; dan staan er 2 contacten in de lijst, waarom staan daar niet alle contacten weergegeven?
Het zou ook kunnen om een contact direct in favorieten te plaatsen maar dan moet er een sterretje weergegeven worden in het venster waar naam en nummer weergegeven worden.
Maar ook dat heb ik niet.

Weet iemand hoe ik het kan of moet doen????????

9 reacties

Reputatie 3
Over wat voor toestel gaat het? Heb je de weergave wel goed ingesteld? Niet dat hij bijvoorbeeld alleen maar de simkaart contacten laat zien, waar meestal alleen maar Klantenservice en Voicemail als contacten op staan?
het gaat om een S6 edge. het maakt niet uit wat ik instel,alle contacten staan ook op de simkaart, ik krijg de lijst met contacten niet te zien als ik wil toevoegen.
Reputatie 7
Badge +9
Voor zover ik weet is het niet mogelijk SIM contacten toe te voegen aan groepen(Waaronder Favorieten en ICE). Je zal ze eerst naar je telefoon moeten kopieren.
al mijn contacten staan op mijn telefoon en op de sim kaart. Mijn contacten heb ik onderverdeeld in geintergreerde groepen(Waaronder GEEN Favorieten) Dus als ik mijn Contacten open, krijg ik te zien: mijn profiel,daaronder Favorieten en dan mijn contacten.Bij instellingen heb ik ingesteld dat ALLE contacten weergegeven worden.Dan ga ik naar telefoon, daar klik ik favorieten in, dan zie ik er 1. Dan ga ik naar toevoegen,dan krijg ik een lijst contact selecteren, en in de lijst staan 2 namen meer Niet. HOE kan dat? ik begin NU al te twijfelen aan mijn telefoon.(En IK heb de S6 pas 2 maanden mijn, nieuwe abonnement moet nog in gaan!)
Reputatie 2
Hoi Chochem,

Wat gek dat je niet alle contacten kunt zien en dat het markeren als favoriet niet werkt. Kun je controleren of je de nieuwste software updates op je telefoon hebt via Instellingen > Toestel-info > Updates handmatig downloaden? Als dat zo is, zou je naar Instellingen > Applicaties > Applicatiebeheer > Contacten gaan en deze Gedwongen stoppen, dan op Opslag tikken en daar achtereenvolgens op Cache legen en Gegevens wissen drukken? Open nu de Contacten app, kun je nu wel alle contacten zien? Ik hoor het graag van je!

Groetjes,

Wendy
Samsung Webcare
Ik heb bovenstaande nu meerder malen geprobeerd, ook mijn contacten staan op sim en tel. Ik krijg mijn favorieten ook niet toegevoegd ook niet als ik alles wis en gedwongen stop.
Ook krijg ik mijn telefoon Samsung galaxy S6 niet meer gekoppeld aan mijn computer, alles wat je maar kan bedenken al geprobeerd.

Groetjes Brenda Gasman
Reputatie 2
Hoi Brenda,

Wat vervelend dat jij hier ook last van hebt. Ik wil je graag Hulp op Afstand aanbieden zodat een collega van mij met jouw toestel mee kan kijken. Hij of zij kan dan met je samen alle instellingen nalopen en je direct helpen. Zou je dit willen?

Groetjes,
Wendy
Samsung Webcare
Hoi Wendy,
als het geen kwaad kan is het geen probleem.

Groetjes, Brenda
Hoi Brenda,

Wat vervelend dat jij hier ook last van hebt. Ik wil je graag Hulp op Afstand aanbieden zodat een collega van mij met jouw toestel mee kan kijken. Hij of zij kan dan met je samen alle instellingen nalopen en je direct helpen. Zou je dit willen?

Groetjes,
Wendy
Samsung Webcare
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Brennie,

Dit kan zeker geen kwaad. Het is juist de bedoeling dat hiermee de problemen opgelost gaan worden. ;)

Ik heb een bel afspraak voor je ingepland. Één van de medewerkers van Samsung belt je aankomende maandag (18 juli) tussen 12 en 14 uur.

Laat je ons weten of het is gelukt?

Reageer