Beantwoord

Hoe lang gaat Samsung Galaxy S6 mee?

• 25 april 2017
  • 3 reacties
  • 4137 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik vind hem prachtig, maar ik heb nu een S6 en die werkt nog prima, plus dat die in goud verkrijgbaar is. Hoe lang gaat een S6 over het algemeen mee? Mijn huidige abonnement verloopt in september maar om nu al weer een S8 te bestellen vind ik nogal prijzig. Misschien komt de S11 wel uit voordat ik een nieuwe nodig heb.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 25 april 2017, 15:40

Hoi Nellyca.

In dat geval hangt het er een beetje vanaf voor welk Sim Only abonnement je kiest, als je een Go Sim Only abonnement kiest, kun je namelijk gebruikmaken van de optie 'toestel flexibiliteit'. (Deze optie geldt niet voor het 'Basis Sim' abonnement.) Op deze pagina kun je de verschillen tussen het Basis en het Go abonnement bekijken.

Op deze pagina kun je meer lezen over toestel flexibiliteit. In het kort: je kunt met deze optie een Go Sim Only abonnement laten 'vernietigen' tijdens de contractperiode en daarvoor in de plaats een abonnement met toestel in laten gaan.

Ook kun je eventueel (indien je de mogelijkheid hebt natuurlijk) een los toestel aanschaffen wanneer je huidige toestel stuk gaat. Je bent verder niet gebonden aan het gebruik van een bepaald toestel. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Ik heb kennissen die nog met een S4 werken. Als de accu slecht wordt koop je een nieuwe voor 20 euro. Als je er een beetje zuinig mee om gaat en en beetje geluk hebt gaat een telefoon makkelijk 4 jaar mee. En een S6 is nog steeds een behoorlijk snel toestel.

Je zou de S6 kunnen houden en een sim only abonnement nemen voor b.v. een jaar. Scheelt aardig wat per maand. Kun je na een jaar altijd weer kijken hoe de S6 het nog doet.

En bedenk ook dat je sinds 1 januari 2017 een BKR registratie krijgt voor een lening als je een S8 met abonnement combi neemt. Daardoor zou je theoretisch bij het aanvragen van een andere lening of hypotheek zomaar eens een lager maximum bedrag kunnen krijgen.
Dank voor uw bericht. IK had mijn S6 cadeau gekregen en heb dus een Sim-only abonnement dat inderdaad voordelig is. Maar ik dacht dat als een S6 er na 2,5 jaar mee ophoudt, ik toch een nieuwe nodig heb en de S8 is heel mooi.
Hoi Nellyca.

In dat geval hangt het er een beetje vanaf voor welk Sim Only abonnement je kiest, als je een Go Sim Only abonnement kiest, kun je namelijk gebruikmaken van de optie 'toestel flexibiliteit'. (Deze optie geldt niet voor het 'Basis Sim' abonnement.) Op deze pagina kun je de verschillen tussen het Basis en het Go abonnement bekijken.

Op deze pagina kun je meer lezen over toestel flexibiliteit. In het kort: je kunt met deze optie een Go Sim Only abonnement laten 'vernietigen' tijdens de contractperiode en daarvoor in de plaats een abonnement met toestel in laten gaan.

Ook kun je eventueel (indien je de mogelijkheid hebt natuurlijk) een los toestel aanschaffen wanneer je huidige toestel stuk gaat. Je bent verder niet gebonden aan het gebruik van een bepaald toestel. 🙂

Reageer