Beantwoord

Hoe nummer openbaar maken.

• 14 juni 2016
  • 7 reacties
  • 234 Bekeken

Beste T-Mobile. Mijn telefoon nr staat al jaren prive en weet niet hoe ik hem openbaar moet maken. Ik heb op het moment een samsung s6. Kunnen jullie mij hiermee helpen? MVG
icon

Beste antwoord door Tarita 14 juni 2016, 11:46

Hoi kaassaus.

Heb het via google opgezocht. Voor de mensen die hetzelfde probleem hebben : naar je telefoon afbeelding links onderin. Dan rechts bovenin op meer klikken. Klik op instellingen en dan op meer instellingen.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Goedemorgen,

Bedoel je misschien instellingen > oproepinstellingen > aanvullende instellingen en dan daar je beller ID aanpassen?

Laat het maar weten! 😉
Goede morgen Anthonies. Ik heb bij mijn instellingen gekeken en kan niet verdee dan instellingen. Andere opties zoals oproepinstellingen, staan er niet tussen. (Samsung galaxy s6)
Hoi Tarita.

Je moet niet in het instellingenmenu van de telefoon zijn. Probeer het eens zo:
Telefoon-app / contacten-app -> instellingen icoon (rechts bovenaan) -> oproep -> extra instellingen -> beller-id
Hoi kaassaus.

Heb het via google opgezocht. Voor de mensen die hetzelfde probleem hebben : naar je telefoon afbeelding links onderin. Dan rechts bovenin op meer klikken. Klik op instellingen en dan op meer instellingen.
Wil er vooralsnog op terug komen. Er zijn 3 opties voor mijn beller ID, en bij alle drie de opties bel ik nog steeds anoniem. Hebben jullie nog suggesties?
Dan zal het bij de nummerweergave van T-Mobile veranderd moeten worden. Meer informatie daarover vind je op deze pagina.

Als je het zelf niet kunt omzetten, kan een T-Mobile Moderator het waarschijnlijk wel voor je wijzigen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Tarita,

Zo te zien is het met de hulp van onze Klantexpert Kaassausje alsnog gelukt! Ik zie dat je gisteravond je nummerweergave weer hebt ingeschakeld. Werkt alles nu naar behoren?

Als je nog met vragen zit, laat het dan weten!

Reageer