Beantwoord

Hoe zet ik op mijn Samsung S8+ google om naar google Chrome als standaard browser

• 20 juli 2019
  • 1 reactie
  • 1086 Bekeken

Ik wil de ING app downloaden maar die doet het alleen op de browser Google Chrome nieuwste versie. Nu heb ik deze inmiddels al 3 keer geupdate maar hij stap niet over. Gevolg ik kan nu niet meer internetbankieren op al mijn apparaten ( tablet en vaste pc en dus ook mobiel).
Als ik verder zoek zie ik dat mijn samsung niet download (?)
Mijn mobiel is nog geen 2 jaar oud.
Wie heeft er a.u.b. advies voor mij? Want nu kan ik niets meer betalen, opnemen, overschrijven enz. Ook de scanner doet het niet.

Door dit alles ontvang ik ook de benodigde TAN code niet via SMS en de activeringscode om de app op te starten.

Ing geeft geen antwoord hierop en zegt dat ik bij provider moet zijn.

A.U.B. nogmaals graag advies. Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Doornekamp33 20 juli 2019, 22:52

ING app uit de playstore heeft weinig met chrome van doen, ik gebruik nooit chrome voor ING bankieren maar op mobiel en tablet de app en via windows gebruik ik Firefox.

Dus wat je precies wilt of moet doen is voor mij een raadsel.

Maar chrome kun je in instellingen--> apps aanmerken als standaard app. Zal nu die samsung browser staan.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
ING app uit de playstore heeft weinig met chrome van doen, ik gebruik nooit chrome voor ING bankieren maar op mobiel en tablet de app en via windows gebruik ik Firefox.

Dus wat je precies wilt of moet doen is voor mij een raadsel.

Maar chrome kun je in instellingen--> apps aanmerken als standaard app. Zal nu die samsung browser staan.

Reageer