Beantwoord

hoesje s20 drukt glasplaatje eraf

• 15 oktober 2020
  • 5 reacties
  • 752 Bekeken

Gisteren mijn samsung s20 opgehaald bij de winkel. Goed geholpen totdat er een verkeerd hoesje werd meegegeven, vandaag terug gegaan. Nieuwe hoesje gekregen, nu 2 uur later ligt mijn tempered glas plaatje eraf doordat het hoesje deze eraf drukt. Is hier een oplossing voor en waarom wordt dit niet vermeld in de winkel.

Mike

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 oktober 2020, 21:24

Hallo @Mikevdham 

Voor een goede bescherming van het scherm raad ik je een screenprotector aan van gehard glas die ook case friendly is dus te combineren met alle hoesjes, hier een suggestie.

Screenprotector S20

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Mikevdham 

Voor een goede bescherming van het scherm raad ik je een screenprotector aan van gehard glas die ook case friendly is dus te combineren met alle hoesjes, hier een suggestie.

Screenprotector S20

Reputatie 1

Ik heb dit zo vaak mee gemaakt. Bij mij gebeurd dit vaak bij mijn vorige Galaxy S8 Plus heb ik om de 6-8 maanden nieuwe moeten kopen, omdat die eraf ging en niet meer plakte. Ik gebruikte alleen real glass (van glas). Ik kocht steeds nieuwe screenprotector Ultra-Clear. Ik gebruik een Otterbox Symmetry hoesje. Per screenprotector €30 rekenen maar uit hoeveel ik betaald heb in de 3 jaar dienst Galaxy S8 Plus.

Bij de Galaxy S20 Ultra met Otterbox Symmetry hoesje weer een kans gegeven en kocht een screenprotector van glas en na 3 maanden ging hij eraf en wilde niet meer plakken. Ik gebruik nu alleen het hoesje want dit herhaald zich opnieuw. Ik vind het hoesje belangrijkste. Mijn Otterbox Symmetry is gecertificeerd tegen valbescherming.

Ik hoor dat je niet beiden kan gebruiken omdat de screenprotector net over de schermrand gaat en zit tegen het hoesje aan. Het is of hoesje of screenprotector en dat is vervelend. 

Reputatie 7
Badge +19

Een case friendly screenprotector is iets ingekort aan de zijkanten zodat het hoesje geen problemen geeft, hier met de S6, S8 en S9 altijd ook dit gehad maar met een case friendly screenprotector is het geen probleem.

Reputatie 1

Ik heb al verschillende merken aan screenprotector gehad en iedere keer gaan ze eraf. Ik ben benieuwd welke screenprotector jullie dan adviseren?

Bij de Galaxy S6 Edge Plus had ik screenprotector Ultra-Clear helft van het scherm. De zijkanten schermranden waren niet afgedekt, waardoor mijn Otterbox Symmetry en de screenprotector goed bleven zitten 

Reputatie 1

Mijn vrouw heeft ook de S8 Plus gehad en nu de S20 Ultra met Otterbox Symmetry en daar is de screenprotector altijd op blijven zitten. Ik weet niet wat het is. Bij mij gaat hij steeds los

Reageer