Beantwoord

Home button werkt niet en scherm gaat steeds aan/uit

• 23 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 247 Bekeken

Hoi!

Sinds vanochtend gaat mijn scherm van mijn samsung galaxy grand prime steeds aan en uit. Ook werkt mijn home button opeens niet meer.

Ik heb onlangs geen software update gedaan of nieuwe apps gedownload.

Ik heb mijn mobiel al in de veilige modus gedaan, maar dit werkt niet. Wat ik zelf nog kan bedenken is om m te resetten, maar ik denk niet dat daardoor mijn home button wel weer gaat werken.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen? (voordat ik naar de winkel ga en te veel geld moet betalen.. )
icon

Beste antwoord door iamPuk 23 augustus 2017, 22:01

Als je er een geheugenkaartje erin hebt zitten haal die er dan eens uit. Met een beetje geluk zijn de problemen met het scherm wellicht opgelost. Is dat zo dan is je geheugenkaartje corrupt.

Als er een update is geweest en je ervaart problemen daarna dan kan het goed door de update komen. Een backup maken en toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen kan dan geen kwaad.

Mochten de problemen daarna nog aanwezig zijn dan kan je het toestel ter reparatie aanbieden.
Hou er rekening mee dat val, druk, stoot en waterschade niet onder de garantie vallen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +13
Als je er een geheugenkaartje erin hebt zitten haal die er dan eens uit. Met een beetje geluk zijn de problemen met het scherm wellicht opgelost. Is dat zo dan is je geheugenkaartje corrupt.

Als er een update is geweest en je ervaart problemen daarna dan kan het goed door de update komen. Een backup maken en toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen kan dan geen kwaad.

Mochten de problemen daarna nog aanwezig zijn dan kan je het toestel ter reparatie aanbieden.
Hou er rekening mee dat val, druk, stoot en waterschade niet onder de garantie vallen.

Reageer