Beantwoord

Hotmail installeren op Samsung Galaxy s6

• 28 januari 2016
  • 7 reacties
  • 1574 Bekeken

Ik krijg met geen mogelijkheid mijn Hotmail geïnstalleerd op mijn telefoon.
De melding "kan accountgegevens niet verifiëren" (de e-mailserver (pop3.live.com) reageert niet. etc. etc.)
Heb al via google gezocht, maar functioneert helaas nog steeds niet.

Kan iemand mij vertellen hoe ik deze alsnog kan installeren?
icon

Beste antwoord door Pilovali 28 januari 2016, 11:02

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Je het beste de 'Microsoft Outlook' installeren via de Play Store.
Daar kun je gewoon inloggen met je Hotmail gegevens, en dan zit je erin.

Laat je het weten als dat gelukt is?

Groet,
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Je het beste de 'Microsoft Outlook' installeren via de Play Store.
Daar kun je gewoon inloggen met je Hotmail gegevens, en dan zit je erin.

Laat je het weten als dat gelukt is?

Groet,
Ja, hij doet het.
Bedankt voor je hulp.
Wat is dit voor onzin? Ineens krijg ik geen melding meer op S6 bij binnenkomende hotmails, dan probeer ik dit te herstellen en kan ik alleen met Microsoft Exchange mijn (inmiddels) lege inbox op mijn telefoon tevoorschijn toveren (Pop3 en andere optie lukken verificaties sowieso niet) maar krijg ik weer geen melding als ik mezelf een testmail stuur en komt die mail uberhaupt niet binnen op telefoon.. Voorheen (tot vorige week) kreeg ik altijd eerst een melding op mijn telefoon alvorens dezelfde e-mail op mijn laptop verscheen. Nu toch door Microsoft gedwongen een app te installeren. anders geen hotmail meer op de S6? Vreemd....

Off topic: blijf het jammer vinden dat mijn S4 er na 2 jaar en 10 maanden ineens compleet mee ophield, toetsenbord werkte met geen mogelijkheid meer, dus wat doe je dan? Nieuwe Samsung kopen, een S6, nu is de S7 er al..................:-()
Reputatie 7
Badge +20
Hi RJW,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer dat je mail app ineens kuren vertoont. Werkt het nu wel met Microsoft app? Is je probleem hiermee opgelost? Ik zie ook dat je inmiddels je abonnement hebt verlengd met een nieuw toestel. Voor welk toestel heb je gekozen? :)

Als je nog vragen hebt, let me know!
Hajar, maak je een grapje of heb je niet goed gelezen wat ik schreef?

1. de mail app gebruik(te) ik niet en ga ik ook nooit gebruiken gezien de berg negatieve reacties over de Outlook app op google play, ik krijg nu wel weer hotmails binnen op S6 via MS Exchange
2. had weinig tot geen andere keus dan de S6 en die heb ik dus maar genomen om niet helemaal zonder te zitten, helaas is nog geen 6 weken daarna de S7 gelanceerd en die had ik uiteraard liever willen hebben
Reputatie 7
Badge +20
Hi RJW,

Dankjewel voor je reactie. Mijn excuses ik had begrepen dat je de Microsoft app wel had gedownload. Ervaar je nu nog steeds problemen of werkt alles weer naar behoren? Staan je e-mail instellingen wel goed? Op deze pagina kun je de instructies volgen om je hotmail in te stellen op de Samsung S6.

Ik begrijp dat je misschien de Samsung S7 liever had gehad. Helaas boden wij deze nog niet aan toen jij jouw abonnement had verlengd. Bevalt de Samsung S6 verder wel?

Ik hoor graag van je.
Ik heb verschillende accounts en geen problemen ondervonden ook met hotmail en Ziggo met de app. Wel goed installeren. Groetjes

Reageer