Beantwoord

Hotmail krijg ik niet meer ingesteld op mijn Samsung. Help?

• 22 november 2016
  • 6 reacties
  • 164 Bekeken

Ik wist niet zo goed welke topic ik deze vraag moest stellen, dus doe het maar even hier. Als het niet mag ofzo hoor ik het wel.
icon

Beste antwoord door David 23 november 2016, 12:30

Hey Nadiya89,

Dit is prima hoor, zo kunnen we je in dit topic helpen met jouw vraag! :)

Zou je kunnen aangeven of dit toevallig na een update van de software is gebeurd of dat het spontaan ontstaan is? Heb je de instructies uit onze Toestelhulp gevolgd om jouw e-mailaccount opnieuw in te stellen? Als je het via deze manier handmatig instelt, dan zou het gewoon moeten werken.

Je kunt daarnaast ook nog deze instellingen gebruiken voor de instellingen van jouw e-mailprovider.

Laat je ons weten of het met deze instructies gelukt is? :)

PS: Ik zie dat je nog niet via My T-Mobile geregistreerd hebt. Als je dit doet ontvang je gratis €5,- beltegoed!
Bekijk origineel

6 reacties

Ik kon mijn hotmail account niet meer bijwerken/synchroniseren. Van alles geprobeerd, nix lukte. Dus had mijn hotmail verwijderd, maar krijg het met geen mogelijkheid meer ingesteld.
Krijg dan een melding dat hij geen contact krijgt met de email server. Via internet kan ik wel gewoon in mijn hotmail account. Wie o wie weet het antwoord?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Nadiya89,

Dit is prima hoor, zo kunnen we je in dit topic helpen met jouw vraag! :)

Zou je kunnen aangeven of dit toevallig na een update van de software is gebeurd of dat het spontaan ontstaan is? Heb je de instructies uit onze Toestelhulp gevolgd om jouw e-mailaccount opnieuw in te stellen? Als je het via deze manier handmatig instelt, dan zou het gewoon moeten werken.

Je kunt daarnaast ook nog deze instellingen gebruiken voor de instellingen van jouw e-mailprovider.

Laat je ons weten of het met deze instructies gelukt is? :)

PS: Ik zie dat je nog niet via My T-Mobile geregistreerd hebt. Als je dit doet ontvang je gratis €5,- beltegoed!
Hallo Dennis,

Bedankt voor je reactie! En wat ik ook top vind is dat je een sms hebt gestuurd dat je hier in het topic antwoord had gegeven. Zo weet ik tenminste dat er een antwoord is gegeven ;)

Maar helaas de tips die je hebt gegeven werken niet.

Dit probleem was uit het niets. Niet na een update of iets.

Heb jij ook hotmail? Zo ja, heb je hetzelfde probleem?

Ik was gisteravond even gaan kijken op Outlook en er staat dat 'er een probleem zich voor doet'. (Ik kan geen link kopiëren hier naar toe). Kan jij misschien ook even voor me kijken asjeblieft?

Ook via Google kwam ik andere mensen tegen die storingen hadden. Dus ik ben niet de enige.

Wat kan ik er nu nog aan doen? Niet zoveel he? :(

PS: jaa klopt, zal ik nog wel een x doen. Thanks! 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Welke app gebruik je voor Hotmail?

De standaard Email app? Die is namelijk alleen gemaakt voor Gmail. De meeste mensen proberen het via die app, en 80% loopt tegen dat probleem aan.

Probeer het eens via de officiele Outlook app
Bedankt voor je reactie @ShadowLea

Ik gebruik de standaard email app inderdaad. Jaren gebruikt en ineens uit het niets synchroniseerde de mail niet meer. Nooit problemen mee gehad, snap er echt niks van!

Ik heb nu 'myMail' gedownload en dat werkt perfect!

Zou alleen graag willen weten waarom het ineens fout ging, maar ben bang dat ik daar nooit achter ga komen.

@Dennis jammer dat je niet meer reageert!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Nadiya,

David hier, niet Dennis. ;)

Het is in eerste instantie een klant-helpt-klantforum. Als iemand anders dus goede suggesties doet, zoals ShadowLea in dit geval, dan reageren wij alleen als het probleem nog niet opgelost is en/of wij nog ergens bij kunnen helpen. Zo te zien heeft haar tip dus inderdaad geholpen!

Het achterhalen van de oorzaak is inderdaad erg lastig op dit moment. Had je wellicht een software update uitgevoerd of iets dergelijks? Misschien zou het daar aan kunnen liggen.

Als we nog ergens bij kunnen helpen, horen we dat graag!

Reageer