Beantwoord

huawei p30pro preorder aurora kleur

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik heb online huawei p30pro aurora besteld met preorder, op 2april telefoon zou ik via de winkel in spijkenisse kunnen ophalen. Ben al jaren sinds libertel en orange klant klant bij Tmobile.

Ik heb helaas nog steeds geen bericht ontvangen van T mobile, ik zou graag een berichtje ontvangen wanneer ik nu uiteindelijk mijn nieuwe telefoon geleverd gaat worden 15 mei loopt contract af.

[privégegevens verwijderd door moderator]
icon

Beste antwoord door Hajar 1 mei 2019, 12:50

Hi Theo,

Ik zie dat je vandaag een afspraak hebt gemaakt met de koerier. Je kan dus snel genieten van je nieuwe Huawei! Als je nog andere andere vragen hebt, laat het mij vooral weten! 😊

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedemorgen @theo130 Dat is vreemd want op de site staat dat ze leverbaar zijn.
Heb je wel het contract ontvangen in je e-mail? Heb je ook in je spambox gekeken?
ik ga dit even doorgeven aan de moderators hopelijk weten ze meer over deze levering
Ik wacht af nog niets ontvangen gr theo
Reputatie 7
Badge +17
@theo130 Het is nooit slim om je privégegevens e-mail enz. Online te zetten. Als een moderator meer van je wil weten vragen ze dat via een privé berichtje.
Dit is een openbaar forum dus iedereen kan meelezen en je e-mailadres misbruiken voor spam.
Groetjes en een hele fijne dag nog!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Theo,

Ik zie dat je vandaag een afspraak hebt gemaakt met de koerier. Je kan dus snel genieten van je nieuwe Huawei! Als je nog andere andere vragen hebt, laat het mij vooral weten! 😊

Reageer