Beantwoord

Icoon video weg bij Samsung S6

Het groene video icoontje is opeens weg bij de camera maar ook bij contacten om video oproepen te kunnen doen. Wel een paar weken terug een update gehad maar weet niet zeker of het daar aan ligt. Voor de update moest ik ruimte maken en heb toen diverse apps verwijderd. Misschien ook deze? Ik kan hem nergens terugvinden.
icon

Beste antwoord door GertjanB96 15 juni 2016, 12:00

Toevallig heb je dezelfde telefoon als de gebruikster van dat andere topic. Ik citeer hieronder het antwoord dat is gegeven door David van T-Mobile. Ik denk dat dit ook voor jou van toepassing is.

David schreef:

Gemarkeerd als antwoord: David op 6 juni 2016, 11:54
Hey Larissa,

(...)

Ik heb even navraag gedaan over het videobellen en het blijkt de optie om te videobellen langzaamaan geschrapt wordt. De Samsung Galaxy S6 is toevallig het eerste toestel waar dit bij gebeurt.

(...)

Bekijk origineel

4 reacties

In principe is het niet mogelijk dat der mogelijkheid tot video's opnemen weg is. Kan het zijn dat je deze mogelijkheid hebt uitgezet of geforceerd hebt gestopt?
Reputatie 1
Hoi,

Welke telefoon heb je? Volgens een eerder topic schijnt dat videobellen geschrapt word.
Nee, lijkt mij ook niet mogelijk, maar is wel zo. Waar heb ik het dan uitgezet of geforceerd? Ik kan het nergens terugvinden om aan te zetten, ook niet tussen de Galaxy apps.
Ik heb een Samsung Galaxy S6 en kan met een rode knop nog wel video's opnemen onder het icoontje van de camera, maar het groene camera-icoontje is ook daar weg.
Reputatie 1
Toevallig heb je dezelfde telefoon als de gebruikster van dat andere topic. Ik citeer hieronder het antwoord dat is gegeven door David van T-Mobile. Ik denk dat dit ook voor jou van toepassing is.

David schreef:

Gemarkeerd als antwoord: David op 6 juni 2016, 11:54
Hey Larissa,

(...)

Ik heb even navraag gedaan over het videobellen en het blijkt de optie om te videobellen langzaamaan geschrapt wordt. De Samsung Galaxy S6 is toevallig het eerste toestel waar dit bij gebeurt.

(...)

Reageer